/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
ferie SANTORINO
Fra : fjordglimt
Vist : 587 gange
30 point
Dato : 28-02-03 07:58

jeg vil gerne heve at vide om der har været nogen som har været på Santorino, og om der er billigy dernede, er der nogen der ved om der er et sted hvor man kan bo ca. 10 til 12 personer et eller andet sted hvor det skal være lejligheder men til rimelig priser. hilsen fjordglimt

Accepteret svar
Fra : kvl

Modtaget 30 point
Dato : 01-03-03 11:19

Santorini er ligesom f.eks. Skiathos og andre af de meget besøgte græske ferieøer præget af stigende priser, ikke mindst efter euro'ens indførelse. Men der er jo andre øer lige i nærheden af Santorini, der er lige så smukke og med et meget lavere prisniveau. Vil du vide mere, også om overnatning til biligere priser, så kontakt mig. Mvh. kvl

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 01-03-03 11:37

Tak for svaret kvl.
er der mulighed for at jeg kan få din email så jeg kan skrive til dig om flere oplysninger. hej fra fjordglimt

Kommentar
Fra : kvl

Dato : 01-03-03 17:39

Hej fjordglimt. Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis det er muligt, så skriv blot til kvlogel@post11.tele.dk Mvh. kvl