/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
pant
Fra : piaskov
Vist : 2995 gange
50 point
Dato : 15-04-08 00:28

Er der nogen af jer kloge hoveder herinde der kan fortælle mig hvorfor f... man ikke kan få sin pant tilbage på gasflasker ???
Vi har 3 stående som vi ikke skal bruge mere men NEJ om vi kan få panten tilbage.
Den er jo da ellers betalt i starten da vi købte gasflaskerne og de er da også meget villige til at tage dem retur men vil IKKE betale vores pant retur

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-04-08 00:34

Det er fordi det ikke er pant, men et ejerskab du køber.
Du køber den første flaske og bytter med en genfyldt.
Du kan kun få noget for den hvis der er en der vil købe den, du kan slæge den i den blå avis eller gul og gratis...
vh ben

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 00:36

Jammen hvorfor så ikke kalde det hvad det er og ikke pant ?????????

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 60 point
Dato : 15-04-08 00:37

http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do?categoryId=3000023&contentId=3000294

Man kalder det også hvad det er, men nogen firmaer oplyser forkert i brocure og reklamer..

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-04-08 00:39

Der og som det fremgår undtagelser, nemlig de flasker der anvendes til f.eks Gaffeltruks, dem køber man ikke men der er der depositum.
Alle andre er købeflasker.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 00:44

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Ja ja man skal lærer så længe man lever. Pokkers også

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-04-08 00:50

Du er ikke den eneste der skal lære nyt... Jeg syntes, jeg lære noget hele tiden....