/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Læsebriller?
Fra : madsemillarsen
Vist : 8191 gange
50 point
Dato : 14-04-08 22:18

Hej

Har fundet ud af at jeg skal have nogle læsebriller, som er +0,5.
Men har kigget på sider som tiger.dk bare for at se om de havde nogen. Men de har ikke nogen med den styrke.
Hvor kan jeg få nogle læsebriller med den styrke??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-04-08 22:20

hos optikeren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-08 22:21

Af erfaring fra flere, kan jeg fortælle, at med så lav en styrke, kommer du ikke til at bruge de briller ret meget, for det er faktisk ikke nødvendigt med så lille en styrke.

Du kan måske slappe lidt bedre af når du bruger brillerne, men jeg ville sparer pengene.

Prøv at kikke i Føtex, Kvickly og ellers hvad der er af størrer varehuse i byen

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-08 22:26

Bilka har dem, jeg har selv købt briller i Bilka med den styrke.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 14-04-08 22:35

Klart Bilka

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-08 22:45

Føtex - brugsen - selv Silvan....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-08 22:47

Med jævne mellemrum også Aldi, Fakta, Netto......

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-08 23:19

Citat
Har fundet ud af at jeg skal have nogle læsebriller, som er +0,5.

Hvordan har du fundet ud af det ???
Du skal lige være obs på du ikke har en bygningsfejl. Det er nemlig ikke nødvendigvis noget man er født med , men noget man kan udvikle gennem årene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-08 23:56

Min bygningsfejl har klart udviklet sig med årene, så det har Pia ret i

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 00:16

Citat
Min bygningsfejl har klart udviklet sig med årene,

Skal vi vædde på den bemærkning bider sig selv i r....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-08 01:13

Ja okay... glemte måske lige at skrive, at den bygningsfejl ikke sad på øjnene

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-04-08 01:57

Klumme -har du overvejet at søge erstatning for byggesjusk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-04-08 02:55

Hjælper ikke... jeg er selvbygger

Godkendelse af svar
Fra : madsemillarsen

Dato : 15-04-08 07:02

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 09:27

Citat
Hjælper ikke... jeg er selvbygger

BEVISER tak