/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny Ringetone
Fra : ilgp
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 14-04-08 20:21

Hej.Jeg har lige fået en Nokia 2760.Den har mp3 ringetoner.Jeg kunne godt tænke mig at prøve at hente en ny ringetone via sms.Hvordan gør man? Skal det være mp3 ringetone eller kan jeg godt hente en polyfonisk ringetone,når dem der er på tlf. i forvejen er mp3? Jeg har aldrig prøvet at hente ringetoner,og er ikke så meget inde i det forskellige.Er meget forsigtig når jeg skal prøve noget nyt.Håber et kvikt hoved kan hjælpe en der ikke er så kvik på dette punkt!
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-08 21:33

Citat
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at hente en ny ringetone via sms

Hvorfor i himlens navn betale for noget du kan få gratis.....

Du kan "pille" hvad som helst ud af en mp3 fil og dermed lave PRÆCIS den ringetone du gerne vil have - så er det bare at lægge den i telefonen....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-08 01:13

Du er ny i ringetoner med mere, prøv at gå ind på FunSMS: http://www.funsms.dk/ opret dig som bruger for at hente ringetoner og andet mobillir, det hele er gratis og jeg gætter på, at du kan finde ud af det når du kommer i gang, der er en rimelig vejledning på siden, ellers kom herind igen for mere vejledning

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 15-04-08 14:23

Hvis du nu har sange på din computer, som dugerne vil have ind på din fon, så download et "convert to mp3" program .. Den konverterer fra fx. wmw til mp3 så du kan afspille den på din tlf.

Derefter ( når du har den som mp3 fil ) så kan du bare sætte den ind på din tfl via et kabel eller dit mms kort ..

Programmet kan hentes her ..

http://www.wma-mp3.com/all2mp3.exe

Kommentar
Fra : blond5

Dato : 20-04-08 11:09

hejsa det program i skriver om funsms syntes jeg ikke er så nemt at bruge når jeg downloder til min pc så er det kun em masse skrift der kommer og det er når der også er ringetoner håber i kan sige mig hvordan det funger tak mvh blond5

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 20-04-08 12:59

Hej.Jeg syntes heller ikke det lyder så let,når man ikke har en dyt forstand på det.Har været inde på siden og kigge.Ser lige tiden an og finder ud af om tlf. er indstillet til at det kan ladesig gøre.
Mvh ilgp

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 26-04-08 19:38

Jeg har desværre ikke modtaget et svar som jeg kan bruge, da tlf. ikke skal kunne gå på nettet.Siden der er anbefalet er på engelsk,og og jeg ikke er heller ikke god til sprog.Derfor dropper jeg det ind til videre og annullerer derfor dette spørgsmål Mvh ilgp