/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Server Program ?
Fra : Surf
Vist : 372 gange
40 point
Dato : 28-02-03 03:47

det skal være et Server Program som man ikke skal reg jeg søge.
jeg gir nemlig ikke at reg mig bare fordi de vil ha at jeg skal købe reg key koden for at bruge den så meget man vil

den jeg søger skal man kun bruger udbegrænset altså så længe man ønkse og den skal ku støtte Frontpage og andre webdesing programmer og den skal også være så man kan lave sin egen forum

har i nogen forslag så kom med dem

lad mig lige sige at jeg har win xp home

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-02-03 05:17

jeg har lige downloadet apache men hvad skal jeg skrive i de tre felter

f.eks står der
network domain
server name
admin e-mail

hvad skal jeg skrive der i de tre felter

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 07:19

Domain er f.eks kandu.dk
server name er et navn til serveren
admin e-mail er mail til administratoren

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-02-03 07:26

jamen kan apache samarbejder med frontpage

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-02-03 07:43

Det aner jeg desværre ikke, men jeg tror ikke du kan bruge de avancerede funktioner i frontpage....det er jo et ms-program

Kommentar
Fra : sp4040

Dato : 03-07-03 15:27

Det mener jeg ikke at frontpage kan - fordi apache arbejder hvis nok med php og frontpage arbejde med asp

Kommentar
Fra : thetoastmaster

Dato : 25-10-03 13:55

frontpage kan godt køre samme med Apache, men der kan være visse sikkerheds problemer med at bruge det samme, kan ikke lige huske hvor problemet er så det må du søge igennem nettet efter, og apache kan godt køre med asp....

frontpage link
http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_auth_ldap.html#authldapfrontpagehack

asp link
http://www.apache-asp.org/

The Toastamster

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål