/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Banded?
Fra : trudslevperle
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 14-04-08 15:48

Jeg ved ikke om jeg er banded fra emule, men opsætningen virker perfekt, og alligevel kan jeg ikke hente noget?, hvordan kommer jeg videre?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-04-08 15:52

brug torrent istedet,,både hurtigere og bedre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-08 16:01

Prøv engang at læse denne side, måske du ud fra den kan læse dig til, hvorfor du ikke kan hente

http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1&rm=show_topic&topic_id=98

der står bl.a.

Citat
Important:
denotes a high ID. Everything is fine.
if you get this icon on every connection attempt you have low ID and should read about ID, Firewalls, and Routers in the FAQ

Jeg syntes jeg så i en tråd forleden, at emule var lukket? men det passer måske ikke.

Jeg ved det ikke, bruger ikke selv emule

Annuller spørgsmålet
Fra : trudslevperle

Dato : 21-04-08 17:23

Jeg har desværre ikke fået et brugbart svar