/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Ombetrækning af hynde.
Fra : Bodil1154
Vist : 446 gange
20 point
Dato : 14-04-08 12:28

Jeg har haft stor tiltro til mig selv - og det vil jeg gerne blive ved med at have!
Men jeg er stået lidt af !
Jeg skal ombetrække en skumgummihynde hvor der er sammenfæstninger limede.
Jeg vil gerne have disse til at fremstå igen. Men hvordan bærer jeg mig lige an???

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-04-08 22:42

Hej Bodil
Jeg er ved at være ekspert i den slags ting, fordi jeg har syet bådhynder i alle mulige og umulige faconer - men hvad mener du med limede??????
Hilsen Ingelein