/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
chek af harddisk
Fra : kj
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 14-04-08 12:05

Jeg mangler et program til undersøgelse af HD(helst gratis) Jeg har downloaded Seatools, brændt en Cd, men PC vil ikke boote fra den, windows starter nok så nydeligt op hver gang. Den er sat til boot fra CD-rom

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-04-08 12:25

start - kør - cmd - chkdsk

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-04-08 13:01

Har prøvet chkdsk, den kører også, men uden besked til mig genstarter den bare PC'en. Og jeg ville gerne have et resultat af undersøgelsen.

Accepteret svar
Fra : ch1quita

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-08 17:18

http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htm - Prøv den her, Drive Fitness Test.. Er ikke helt klar over om den også virker på andre mærker end hitatchi, men et forsøg skader ikk ;)

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 25-04-08 09:42

Tak for svaret ch1quita.
Du får pointene, da du kom med bedste bud, har ikke turde bruge dit forslag idet min disk ikke er Hitachi, har prøvet at downloade Seetolls for Windows, og den virker, også på andre fabrikater, samt USB diske og kortlæsere.