/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bil skal males!
Fra : zomp
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 27-02-03 23:20

Jeg har fået et tilbud på omlakering af min bil, en Opel Astra fra 94, mit spørgsmål går simpelt hen bare på om det er et godt eller dårligt tilbud! han vil have 3000,- for det! der er et par rustpletter som følge af stenslag men ellers ikk noget videre!
på forhånd tak

-=ZOMP=-

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-02-03 01:46

Det er MEGET billigt...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-02-03 01:59

Alt i alt er der tale om en lille dags arbejde.
Hvis det skal udføres af en autoriseret autolakerer med moms og hele svineriet, er det billigt.
Hvis det skal udføres i fritiden af en privatperson, er det dyrt. Så bør han gå i hvert fald
1000 kr. ned i pris.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-02-03 02:03

Lak er ikke billig nu om dage...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 28-02-03 15:46

Jeg vil mene at det er meget billigt som "h_blunck" skriver. Da jeg lige har købt lak og har givet 1500kr kun for lakken.....

MVH kylle

Kommentar
Fra : geu

Dato : 28-02-03 17:20

du får jo det du betaler for... det er nok vær at tænke på.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-02-03 17:38

Ja, eller også får man en lang næse. Det er nok det,
zomp helst vil undgå.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 02-03-03 10:48

det er på et lille værksted, det er "vennepris" og "orange" ville bare lige tjekke om det er billigt eller dyrt! Jeg har ikke en skid forstand på værken biler eller lak!

-=ZOMP=-

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 14-03-03 00:53

så køb en cykel

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 14-03-03 13:36

TAKKER......! SVIN

Kommentar
Fra : lars123

Dato : 17-03-03 04:05

Hvad Laver han til den pris?
- Bliver den afmonteret(ruder,lister kofanger osv.)
eller får den bare en gang avis papir rundt om
Jeg har set mange tilfælde af dårlige male arbejde
dertil kommer alt det støv man ikke kan undgå
det skal lige siges at jeg selv har malet et par biler
på den måde!!!
så du skal tænke på bilens alder, og skal du beholde den?
snak med en rigtig maler, evt selv afmonter div.

Lars

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 17-03-03 04:17

Der må i hvert fald være kommet ekstra rust på siden spørgsmålet blev åbnet...

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Lad være med at lytte til dem der laver grin (som Peter1215) -- Lars123 har også fat på noget af det rigtige.... Held og lykke med maling af bilen, uanset hvad du vælger

Accepteret svar
Fra : AUTORAP

Modtaget 50 point
Dato : 07-05-03 00:16

hejsa,har du set andre biler gutten har malet?så kan du jo selv vurdere om det er det du søger,og evt.hvis det er i orden er prisen også ok.uanset om det er"orange" eller ej.men held og lykke med maleriet.

venlig hilsen autorap.

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 07-05-03 00:56

Tak for svaret AUTORAP.