/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
skab - strækt og robust
Fra : Thomas_Mygind
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 13-04-08 21:09

Jeg på jagt efter en skabsvæk med følgende kendetegn:
1) Standard - ligesom ikea
2) Relativt billig (omend ikke 1. prioritet)
3) Skal have hylder til værktøj - måske 50 kg/hylde
4) Skal kunne købe færigt - så jeg ikke selv skal snekere.
5) Konen vil kusse sætte flotte låger på.

Jeg gætter på at std. Ikea skabe er for skørøbelige til mit værksted. Derfor er jeg på jagt efter noget stærkere.

Hvor kan man købe det.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 13-04-08 21:21

Var det ikke bedre med jern/stål reoler til dit værktøj. Prøv Harald Nyborg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-04-08 21:32

Hej hvad betyder dette ??
Citat
Konen vil kusse sætte flotte låger på.
Der er jo mange muligheder se blot her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=skabsv%C3%A6gge&meta=
En forstærkning ved dit værkstedsmodul må være en mulighed som selvfølgelig koster lidt ekstra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-08 21:41

Det betyder at --- konen vil kunne sætte flotte låger på

Tror jeg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-04-08 21:44

Takker tolken Nordstedt Og hejsa hvon går det ??

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-08 02:30

Du kan godt bruge et klædeskab fra Ikea, Silvan eller Jysk, men køb en spånplade og skru på bagsiden, mange af de selv lidt dyrere bliver kun holdt lige af en tynd plade der sidder i en hyperfølsom not.

Køb nogle hvide hyldeknægte 20-30 cm og påskru sider og hylder, 4 stk på hver, og evt. læg nogle masoniteplader på hylderne.

Billige stålreoler er noget vakkelvornt l***, og mange af dem har 10 mm spånplader som hylder.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-04-08 08:19

hvis hylderne på et billigt skab er for svajryggede. så skru og lim en liste på undersiden af dem.
Og forstærk ryggen på skabet som allerede foreslået. Så vil det holde.
mvh
pbp

Godkendelse af svar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 14-04-08 20:33

Tak for svaret LuffeA.

Undskyld mine stavefejl - det gik lidt stærkt i går aftes.

Mvh Thomas