/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail, slettet fra Google
Fra : sokoban
Vist : 1136 gange
88 point
Dato : 13-04-08 20:16

Jeg kom forleden til at slette alle mail på min Google mail.
Grundet en pludselig indkommende strøm af spam, som jeg ikke ville have.
Og alt er tømt, så der er ikke rigtigt noget, jeg kan gendanne fra.

Og de kan ikke hentes tilbage, eller.
Der ligger heller ikke noget i papirkurv elle spam eller sendte.

Der lå nemlig en meget, for mig vigtig mail, som jeg gerne skulle genbruge
en af de næste par dage / uger.

Mvh

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 88 point
Dato : 13-04-08 21:36

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=da&answer=7401
Prøv lige at læse lidt her, det kan måske hjælpe dig lidt.
Selv har jeg slettet nogle gange og fortrudt, ved den gule bjælke der popper op når man sletter. Man sletter først permanent når det også bliver slettet i papirkurven.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-08 21:47

For du har vel været i google webmail
www.google.dk > gmail

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 13-04-08 21:52

Desværre har jeg tømt alt, da der kom en pokkers masse spam-mails herinde fra.
Eller andre jeg har givet min mail til.
Og jeg havde ellers markeret DEN med stjerne på.Men det er væk.
Og de er heller ikke på kontoen, der videre-stiller mine mails

Jeg kan så bare håbe på lidt forståelse, i tilfælde af tvivl.
Skal nævne, at jeg har det på sort og hvidt, så det er ikke det jeg mangler,
MEN mere ! det er ikke står på papiret, men som jeg havde på en mail eller 20
frem og tilbage, det var rart nok at have.

Takker indtil videre, men må nok opgive at hente det tilbage.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 13-04-08 21:54

Citat:
For du har vel været i google webmail

Indtil flere Gigabytes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-08 22:02

Ok ok ok

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 03-06-08 16:27

Selv har jeg slettet nogle gange og fortrudt, ved den gule bjælke der popper op når man sletter. Man sletter først permanent når det også bliver slettet i papirkurven.
Lige netop hvad jeg havde gjort, så der er ingen vej tilbage, åbenbart.

Beklager tiden, har ikke været herinde et par dage, uger.