/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
fuppet af internetfirma
Fra : Whisper01
Vist : 2077 gange
100 point
Dato : 13-04-08 17:47

Er der andre som har prøvet at blive fuppet af hjemmeside firmaet SuperShopping.dk, TD of Scandinavia A/S, de kalder sig også TD of Scandinavia/SuperShopping. Man køber et produkt som koster 0 kr. i oprettelse, så bliver man opkrævet 39- kr, når det er så betalt er man fanget i et abonnement hvor man skylder 250 kr. Dum som man er betaler man beløbet og afmelder sit abonnement via deres hjemmeside og tror at så er den sag afsluttet! Men ha ha ha så modtager man en regning hvor beløbet løber op på 689,- medfølgende et brev hvor der står at man skal betale afdrag på 138,- hver den 1. i måneden med start d. 1-6-2008!!!!!
De får firmaet Visma til at udføre deres beskidte arbejde..................så pas på for guds skyld, jeg vil gerne høre fra andre der har prøvet det, og høre hvad de har gjort for at komme ud af kløerne på de mennesker?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-08 17:54

Skal man ikke være begavet under den normale grænse for
at hoppe på den slags.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-08 18:23

Hvad siger betingelserne for udmeldelse?? -

Hvis du har overholdet reglerne for udmeldelse, så sig at du går til din advokat med sagen, det

plejer at hjælpe, hvis du hører mere.

Eller forbrugerstyrelsen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-08 18:29
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-08 18:58

Til det er der jo så kun at sige......

Lad være med at betale - eller i det hele taget at reagere mere end du har gjort....

Lad dem slæbe dig i retten HVIS de gidder....

Med de udtalelser der ALLEREDE foreligger skal de nok holde sig væk fra retssystemet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 19:17

Citat
Du har til enhver tid, også i forbindelse med testabonnementet, 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan returnere en pakke. De 14 dage gælder fra den dag, hvor du har modtaget pakken. Det anbefales, at du får en postkvittering eller lignende bevis for, at du har returneret pakken inden fristens udløb. Det er en betingelse for, at du kan udnytte fortrydelsesretten, at varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den, og evt. forsegling må ikke være brudt. Udnyttelse af fortrydelsesretten i forhold til en leverance er ikke en opsigelse af abonnementet.

http://www.supershopping.dk/default.asp?Action=Menu&Item=361

http://www.supershopping.dk/abonnement/

Hvis du har opsagt abonnementet, så kan de ikke gøre dig noget.

Citat
Indtast dine oplysninger fra din faktura i felterne her til højre, så registrerer vi din anmodning om opsigelse af abonnementet. Abonnementet vil blive opsagt så snart vi har registreret indbetalingen for din Velkomstpakke, hvis du har betalt Velkomstpakken, så gælder din opsigelse med det samme. Kundenummer og fakturanummer finder du på den faktura, som du har modtaget sammen med produkterne.
Hvis du har spørgsmål vedr. dit abonnement er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail

Det er så et tilfældigt produkt, jeg valgte

http://www.supershopping.dk/abonnement/hoodiabonnement.asp?action=afbestil

Kommentar
Fra : Whisper01

Dato : 13-04-08 19:43

Hej Ans
Tak for citaterne, men jeg har nærlæst alt det der står på deres hjemmeside, og alligevel er endt i denne situation. Jeg har så læst dette

[CITAT]Anmeldelse af SuperShopping.dk for overtrædelse af markedføringsloven

Indehaveren af hjemmesiden SuperShopping.dk, TD of Scandinavia A/S, er blevet anmeldt til Forbrugerombudsmanden og Fødevareregion Syd i forbindelse med salg af bl.a. kosttilskudsprodukterne Hoodia SuperSlim, Quick Derma Patch, X-ite Pleasure Gel, X-ite Plaster til mænd og kvinder, Pep & Trim, Super Socks, Beauty Quick, Kaktus Pillen med Nopal, Super Hydro-Active Creme og Summer Glow.
Firmaet er anmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven samt fødevareloven vedr. kosttilskud, i forbindelse med reklamer på internettet for gratis produkter. Her bliver forbrugerne bl.a. tilbudt produktprøver til 0 kr., men når de udfylder produktbestillingen, bliver de imidlertid bundet til et abonnement til fuld pris.

Og til Refi:Jeg har heller ikke tænkt mig at betale.................

Kommentar
Fra : Whisper01

Dato : 13-04-08 19:59

Iøvrigt vil jeg bare sige: Tak til jer der er så søde, I gider bruge jeres tid på at komme med svar til folk. Det er bare så fedt der findes mennesker der kan komme med gode fifs og råd m.m på en civiliseret måde.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-04-08 06:25

Normalt tænkende individer læser hvad man skriver under på inden man bestiller varer, specielt via nettet og kuponhæfter. Du har selv skrevet under på at forhold eller at abn. som normalt kan opsiges med 3,6 eller 1 års opsigelse.
HELT LOVLIGT.
Visma har mange sjove kunder, men vist nok ikke normale firmaer. Får du et brev fra visma kan du bare returnere det uden at åbne det. Streg dit navn over og skriv retur.

hawaii7

Kommentar
Fra : Whisper01

Dato : 14-04-08 14:36

Det er da utroligt, at der er en tendens til, at der er nogen der mener: de er så "kloge" at de med en nedladende arrogance dømmer andre til at være "dumme" eller "unormale". Det kunne måske tænkes, at jeg havde læst hvad jeg skrev under på" Kloge Åge"