/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gode tøsefilm efterlyses
Fra : Hexia
Vist : 821 gange
300 point
Dato : 13-04-08 13:53

Hvad gør man når det med mænd er noget rod, og livet generelt er kaos? Så ser man tøsefilm.

Min veninde og jeg har lige set "Nynne" og "Veninder". Vi vil gerne have nogle forslag til flere film.

Gerne nogle hvor mænd får slag, og den trivielle hverdag får fuckfingeren!

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 310 point
Dato : 13-04-08 13:56

Hej hexia.
I skulle prøve at leje filmen :Farven lilla. Der bliver de taget kærligt om , den er barsk men vedkommende får som fortjent. Der efter skal i se s
: Stegte grønne tomater. God fornøjelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-04-08 14:02

Så er Thelma og Louise da oplagt. Godt nok lavet af en mand og udholdelig for mænd men ellers har den alt du efterlyser!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-04-08 14:17

Rødstrømper.....

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 13-04-08 14:20

Jeg har lige reserveret "Farven lilla" og "Stegte grønne tomater" på biblioteket. Den første så jeg for mange år siden, men den fortjener et gensyn. Den anden kender jeg ikke, men glæder mig.

"Thelma & Louise" - selvfølgelig!! Mænd der får nogle prygl og Brad Pitts vaskebræt som bonus....Jæææs.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-08 14:27

Tøsefilm vil jeg nu ikke kalde War of the Roses,The for, men morsom er filmen. Er det ikke det man trænger til, når alt er i kaos.

http://www.philm.dk/default.asp?CallParam=visfilm&IdParam=798

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-04-08 15:28

Eller Calendar Girls, den kan ses gang efter gang.

http://www.imdb.com/title/tt0337909/

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 16-04-08 17:17

Hej alle.

Tusind tak for gode forslag. "War of the Roses" skal helt klart ses igen. "Calendar girls" kender jeg ikke, men vi går i krig med dem alle. Uhh...hvor skal der tøsehygges!!

VH Hexia

Godkendelse af svar
Fra : Hexia

Dato : 16-04-08 17:17

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-04-08 21:22

Hej hexia.
Tak for point. Håber i får nogle "fede" tøsseaftner. V.H. Pia

Kommentar
Fra : zilla29

Dato : 07-01-09 22:46

[B]
hey jeg er rimelig ny herinde men hvis du er oppe i alderen ved jeg ikke om de her film kan bruges
men er selv 29 og ser dem tit

her kommer de så [hr]

break up
dirty dancing
pretty woman
clueless
to veninder i et par jeans
prinsesse eller ej
mean girls
raice your voice
the perfect man
just my luck
what a girl want
princess and me
supervoksen
13 snart 30

dem kan jeg med garenti sige de er gode og søde og er i min samling
har set dem op til flere gange
men som sagt jeg ved ikke om du kan bruge det men så er der nok andre der kan

mvh zilla29 [/B]