/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blir Villy udenrigsminister ?
Fra : Klumme
Vist : 747 gange
100 point
Dato : 12-04-08 19:58

Vi starter lige på en frisk

Sig mig lige.... er det stadig 1. april

Villy skal være udenrigsminister Jeg tar mig lige en megagriner

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article995150.ece

For helvede... de tror da, vi er rablende skøre ude i den store verden Hvaaaad skal vi kalde ham:: "Kong Kurs"

Nå jeg tar en slapper. Nu skal de 3 involverede rundbordssamtalekaffeklubber jo lige lære at tælle til 90. Føreløbig kan de mønstre 77 mandater, ( 45 + 23 + 9 ) og lad os være large og give dem Enhedslistens 4 mandater oven i hatten (hvem pokker vil ellers ha' dem *SS* og de overlever næste valg) så er de oppe på 81...... uha uha... selv med deres samlede forstand serieforbundet er der sørenjensemig langt til 90 mandater.

Der ligger ganske vist nogle dark horses, som er stukket af hjemmefra og tosser lidt rundt ude bagved, men mon ikke de 2 uden for partierne kan finde vej tilbage til folden, når de ser hvad alternativet evt. kunne blive. Ny alliance vil simpelthen fordampe op i ingenting og de 2 der bliver tilbage af 3 mulige (ham røde kors knolden skal vist ikke regne med genvalg LOOL - Nu skal han vel diskutere fratrædelsesgodtgørelse med folketinget LOOL) vil nok osse dreje kursen mod højre.

Så worst case gjort op som det ser ud i dag, kan de vist ikke mønstre mere end de 77 mandater. Og så skal de nok lige have deres skarpeste hjerne - Steen Gade - til at lave den lille subtraktion.

Baj Baj Villy og Baj Baj Helle som storskrydende råbte mens hun luftede sine smukke tænder: JEG KAN SLÅ FOGH. LOOL

Klap nu i Guccihelle. Skrup ud og køb dig en taske, du kan ikke slå en bule i et pund blødt smør. Der er for lidt statsmand i dig.

Villy... Jeg kan egentlig godt li dig, du er en hyggelig piberygende gut og så er du jyde, men helt ærligt, du er sgu bedre egnet til en hyggelig fisketur med et par gode løgnehistorier eller en djærv kortaften med lidt små sorte til natmaden. (det er det nærmeste han tør komme noget, der smager af diskrimination LOOL)

Gudskelov for det. Så er vores land reddet i endnu 4 år (efter næste valg)

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-08 22:34

Hahahaha - Måske Villy lige skal klappe geden.

Vi kan sq da ikke ha' en udenrigsminister der tror at Fort Brag er en hemmelig base under isen oppe på Grønland?!

http://www.folketinget.dk/Samling/20031/spor_sv/S5034.htm

Gud fri mig vel!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-04-08 23:23

Hvem tror mon på de ammestuehistorier man læser i sådan en djævleø avis?

Den gode Villy har slet ikke de ambitioner, efter hvad han sagde den anden aften, da han stod og lavede mad med Anne Klysner...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-04-08 00:30

Lad os nu først få en sammensætning af folketinget, som gør det mulig for SF at komme i regering, hvis Creamygirl og du selv stemmer på Villy så har vi risikoen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-08 00:41

Fort Bragg på Grønland LOOL

Ja hvorfor ikke. Hestetyvene (Amerikanerne) har vel udhulet hele Grønland uden at Villy fik besked. Så er det den 4 base de har anlagt på Grønland... Thule (eneste officielt aktive) Camp Tuto og Camp Century og så altså sidste skud på stammen Fort Brag. Man blir sgu da osse forvirret når de pludselig skifter fornavn på deres baser fra Camp til Fort hi hi.

Lidt om Thule, Camp Tuto og Camp century. (Har selv haft fornøjelsen at arbejde deroppe)
http://www.thuleairbase.dk/bmews.html

Gu ved hvordan de får en B-52 til at lande i Fort Brag når den er nedgravet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-08 00:43

Ja ja iah. I får vel osse Djævlesprøjten i Jylleand og på de andre øer, så lad os da more os over Villy og omegns drømme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-04-08 00:50

Psttt... en lille militærhemmelighed. Der er osse en sattelitsporingsstation deroppe. Den hedder Detachment 3 (DET 3) http://www.dragsdahl.dk/A20030425a.htm Det står på nettet, men Villy skulle nødig opdage det.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-08 21:56

Fort Brag i Grønlands indlandsis LOOOOOL

Godt gået Villy, men hvis du holder din bøtte, er der ingen der opdager hvor dum du er.

Tak Creamy!! Hvornår rejser du btw??