/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Internet Speed
Fra : 123456
Vist : 752 gange
50 point
Dato : 02-10-01 13:18

Jeg klippet følgende fra en reklame:
"Boost your Internet Speed
up to 200% Guaranteed
Net Boost Pro 2001™ "

Er der noget i det?
kristian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-01 12:36

"123456" <123456.news@kandu.dk> wrote in message
news:pjhu7.321$%D3.66165@news000.worldonline.dk...
> Jeg klippet følgende fra en reklame:
> "Boost your Internet Speed
> up to 200% Guaranteed
> Net Boost Pro 2001&#8482; "

Det plejer bare at være programmer, der tweaker dine tcp/ip instillinger og
/ eller fungerer som download manager. I så fald er der ikke så meget i det.

--

Stig Meyer Jensen
stig@smj.dk

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 50 point
Dato : 02-10-01 22:24

Det vil jeg give Stig helt ret i. Du har dog en mulighed ---hvis du altså kører med Modem at Downloade et program der hedder Modem Booster på denne Addr : http://www.inklineglobal.net/download/index.html

Hilsen
PARKENSS

Kommentar
Fra : wil

Dato : 02-10-01 23:10

Jeg tror ikke en meter på de programmer, jeg har i min tid på nettet(6 år), prøvet en del af disse programmer, og jeg syntes ikkke det har virket..

hvis man ser det i et logisk perispektiv, kan det ikke lade sig gøre at f.eks. lave en 56,6 forbindelse 200% hurtigere, det vil svare til at en skoda kunne overhale en lotus på 2 hjul, eller sådan noget

så jeg er ret sikker på det er et salgs gimmic, og at det ikke holder...

mvh
christian wilhelmsen
www.theroom.dk

Kommentar
Fra : britta

Dato : 03-10-01 14:02

Jeg har prøvet at installere ISPEED fra http://www.hms.com
Må sige, at jeg mærken en forskel i hastigheden.

Hilsen
Britta

Godkendelse af svar
Fra : 123456

Dato : 03-10-01 18:12

Tak for kommentarerne, som bekræfter mig i min tro på at der ikke er meget at hente

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-10-01 22:21

123456 wrote:
> Jeg klippet følgende fra en reklame:
> "Boost your Internet Speed
> up to 200% Guaranteed
> Net Boost Pro 2001&#8482; "
>
> Er der noget i det?
Det koster ikke at skrive at op til 200% garanteret. Der er ingen der
har lover for meget Drop programmet og spar pengene

MVH Mikkel Bundgaard

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 07-03-04 15:43

hey gutter søg på TuneUp Utilities tuner din pc'er op og det kan fandme mærkes!!!!

Kommentar
Fra : Nick15