/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE YEARHOUSE
Fra : Nordsted1
Vist : 791 gange
500 point
Dato : 12-04-08 00:00

Du ønskes et stort tillykke med dit 5 år kandu jubilæum

Dejligt at have dig som kandubruger, du har en pragtfuld humor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 01:13

NÅ NÅ... pas nu på. Han tåler ikke al den ros

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-08 08:33

ah skie med det, han får lidt ros,
vi kan altid trykke ham ned igen senere

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 500 point
Dato : 12-04-08 08:42

Eijjjjj. TAK Nordsted....Jeg er rørt i mit indre over din opmærksomhed.

Men så kom Klumme og Teil

Men er er sq såååååååååååå søde allesammen, selvom nogle gerne vil profilere sig som "dumme svin" eller andet.....Pyt. Det er jo osse så let at gemme sig bag?

Et Dumt Svin er jeg nok ikke..............men nok mere Gammel Gris?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-04-08 08:55

tja.... man skal ikke visualisere når man læser på kandu....

tillykke kære Yearhouse...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 10:00

Tak Tilde

"Visualisere"...er på over ti bogstaver...

Du er hermed røget op i anseelsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-08 11:10

Jo man kan gemme sig bag en barsk facade når
tårerne triller, host host.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-08 11:29
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-08 11:44

Fint Eyvind du har blomster til Yearhouse.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-04-08 12:26

Også tillykke herfra.
Du sætter kolorit på Kandu med dine skæve lingvistiske betragtninger

(imponerende godt ramt med klokkeslet, Nordsted)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-08 13:26

herfra

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-08 14:23

Citat
men nok mere Gammel Gris?

Det er fordi din mor er en so
Du kan jo ta lidt humor ik

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-04-08 14:43

Tillykke Tillykke med de 5 årgange

Bliver KANDUer, lissom vin, bedre med årene?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 14:48

Tak skal i ha´ :)

Jeg er nu dyreven. Derfor har jeg ikke noget imod "grise"

Måske er jeg osse en Buk?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-04-08 14:54

Hmm...gamle grise ....bukke?.....forkert tråd??

Nå men - tillykke ska' du da ha'!!

Go' weekend fra Dorthe

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 15:07

Tak Dorthe

Du véd da: Næsten alt smaltalk flyver på et tidspunkt ned i Forplantningagrigaterne

Men stadig er jeg dyreven.

Jeg er rigtig naturelsker.
(men sommetider gør jeg det osse hjemme)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-08 16:08

Hvor er jeg glad for at du bemærkede det KarenD, jeg sad netop og holdt øje med klokken for at prøve at ramme præcist det klokkeslet - og så er det ikke engang løwn -

Citat
Jeg er rigtig naturelsker

Hvor mon udtrykket - blomsterbørn - kommer fra??

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 16:41

Blomsterbørn.....

må være dem der lige er kommet fra Plante-skole?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-08 18:10

I skolen sad jeg på misbænk

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-04-08 20:15

hvad tid er festen???? op i anseelse??? fordi jeg kan ord på mere end 10 bogstaver???

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 20:25

Fint fint Tilde

Vi ta´r det Bogstaveligt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-04-08 20:34

jo jo.. men jeg kan jo ikke "se" hvad det betyder, bare fordi jeg kan stave til det....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-04-08 20:45

Ha ha.

Jeg husker som barn, når mor skrev en seddel til købmanden og jeg blev sendt afsted.
Dét, hun ikke kunne stave til, hentede hun selv

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-04-08 21:19

og jeg kan huske da min veninde, med skræk, sendte sin søn ned til købmanden ALENE for aller første gang - han skulle kun ned ad trapperne, ud af gangdøren og ind til købmanden - ingen gader eler veje eller noget men hun var rædselsslagen.
Pengene var små, enlig moar osv. knægten var pavestolt, på seddelen stod 'letmælk, spaghetti og avisen'. Han fik at vide at 'Ja, dét kan du sagtens klare! Der står kun tre ting og det er SÅ nemt. Du er sååååå dygtig'....
Da ungersvenden kom jublende op til os igen, var det ned en bærepose med lakridser, kakaomælk og guldkarameller. Ikke ligefrem ting som de plejede at bruge penge på...

Moars kommentar udeblev nogle minutter - alt imens han stod med sine store våde øjne og et kæmpe smil om munden. Da kommentaren fra mor kom, var den af en art som ikke egner sig til gengivelse MEN knægten var hurtig og svarede bare: "Mor - der stod kun TRE ting - det kunne jeg da sagtens klare - se selv....der er KUN tre ting! Og så syntes jeg altså at vi sku hygge os i dag!'

Jo, det gjorde vi osse!
'Tante Dorthe' smuttede lige ned efter lidt godt til spisekammer og køleskab, det blev listet ind, uden nogen så det og derefter råhyggede vi alle tre, til den store guld..karamel

Off Topic? Tjae..så'rn går det nogle gange....

'blomsterbørn' - 'flowerPower' - 'flippere' - 'Hippier' - 'Make love not war'....uhh.....jeg blir da helt nostalgisk? Eller hedder det sentimental?
Jeg var da en af dem - jeg husker sidste skoledag, lykkeligt overstået realeksamen (jaja - i stenalderen) - og så skulle vi allesammen klædes ud som hippier - viiildt! Jeg kunne NÆSTEN ikke få mig selv til at gå hen til skolen i den mundering men det hjalp da jeg mødte nogle af kammeraterne undervejs - de så lige så 'åndede' - 'bøwede' ud som mig

PEACE!

Tak for lån af din tråd Nordsted

Mere tillykke til jubilaren

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-08 23:05

Du hedder jo yearhouse ja en er jo gammel københavner altså sku så hedde Byahabor og nu Nekstnear Til og så lykke eller noget i den henretning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-08 23:55

Iih Dorthe den historie minder meget om en jeg har oplevet med vore den ene søn, men den vil jeg ikke fortælle her, for jeg tror nok jeg har fortalt den før, ... de kære unger

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-04-08 23:56

Tak for svaret yearhouse. Har du fået fejret dit jubilæum, var det ikke noget med at du skulle i Tivoli Friheden

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-04-08 06:36

Tak til jer allesammen

JO. Tivoli: Men den nye rutchebane er sq ikke færdig

Jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker sådanne forlystelser...Men så vil jeg nyde min faldskærmsudfordring først....måske.

Og elastikspring skal jeg dælme osse finde.

Véd i forresten hvad ligheden er, med samvær af Thai-luder og elastikspring?

Du er dødsdømt hvis gummiet springer