/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart af windows
Fra : ipbirk
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 10-04-08 10:16

Hej
Hver gang jeg starter min pc kommer windows logoet op på skærmen, som jeg så skal trykke på. Er det ikke muligt at windows starter op direkte på skrivebordet første gang.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-04-08 10:32

Gå i KØR skriv control userpasswords2 og tryk enter, marker fanen, brug ikke adgangskode....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 10-04-08 10:47

Citat
Gå i KØR skriv control userpasswords2 og tryk enter, marker fanen, brug ikke adgangskode

Når jeg skriver dette får jeg følgende fejlmeddelelse: "Windows kan ikke finde "kontrol"

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-04-08 10:54

control og ikke kontrol

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-08 13:44

Gå til Kontrolpanel, åben Brugerkonti klik Ændring af en konto og slet kontoen Net framework, det løser problemet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-04-08 13:59

Kontoen du skal slette hedder et eller andet med Net, jeg kan ikke huske hvad, det er længe siden den blev slettet her

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 10-04-08 14:09

Citat
Gå til Kontrolpanel, åben Brugerkonti klik Ændring af en konto og slet kontoen Net framework, det løser problemet

Hej
Under ændring ag konto kan jeg kun finde net password, men jeg tror ikke det er det du mener?
Jeg har gjort følgende. kontrolpanel>brugerkonto>ændring af konto men her kan jeg ikke finde det du beskriver

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-08 14:37

Læs lige mit spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg97653.aspx har du asp.net kontoen så er det den som skal slettes, jeg skal på arbejde om lidt, og håber det løser dit problem

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 11-04-08 09:51

Hej
Jeg har nu forsøgt alt det i har beskrevet, men intet har hjulpet, har i flere ide'er?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-04-08 09:56

Det skal virke, ellers er der noget galt med dit system (registreringsdatabasen)

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 22-04-08 08:10

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-08 10:44

Selv tak, fik du det til at virke ?