/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lommetv
Fra : Mokof
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 09-04-08 20:35

Er der nogen der har nogle erfaringer med de små pocketfjernsyn. Jeg overvejer at anskaffe mig et, når jeg om et par måneder skal på telttur. Men kan de i det hele taget ta noget med den indbyggede antenne, hvordan er billedkvaliteten, kan man holde ud at se på det når det er så småt, kan man læse undertekster?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-08 21:14

Ja - hvis du camperer lige under masten er der da et "par" muligheder - men sikkert heller ikke mere...

Virker bedst om vinteren når det sner - så lægger man ikke mærke til sneen på skærmen...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-04-08 21:52

Du kan normalt ikke læse undertekster på 3 tommer og derunder!!!
Det er muligt på et 7 tommer, men så snakker vi vel dårligt om "lommeTV".
Husk at strømforbruget er forholdsvis stort, så en del batterier er nødvendigt, hvis ikke der lige er et 230 volts stik i nærheden.

MVH

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-04-08 08:21

Nyd dog naturen og vent med at se tv til du kommer hjem.

Eller køb en mobiltelefon med et abonnement der indeholder TV

Accepteret svar
Fra : pudi

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-08 00:11

Hejsa jeg har et 3" Phillips, og det er ganske godt! Man kan indstille den så den ser ganske skarpt og man kan godt læse undertekster. Modellen er en ældre en, men af ældre tid at være så må kvaliteten siges at være suveræn!

Godkendelse af svar
Fra : Mokof

Dato : 11-05-08 10:07

Tak for svaret pudi.