|
| Kommentar Fra : netper |
Dato : 09-04-08 21:39 |
|
Ja det lader til at både mobilix og wanadoo er opkøbt af telia, men derfor plejer de gamle adresser nu alligevel at blive holdt i live, der findes jo en masse små private hjemmesider med begge adresser, men både hovedsider og private sider er der ikke adgang til nu er.
Men det er så bare om det er midlertidigt eller for evigt?
| |
|
Citat Kan jeg stadig bruge min wanadoo konto?
Ja, det kan du. Du har stadig adgang til dit personlige kommunikationscenter, hvor du kan holde styr på dine e-mails, dine adresser, telefonnumre og din kalender.
Får jeg hjælp til at sætte min egen hjemmeside op?
Ja, det gør du. Når du har fået et login, skal du gå ind under punktet hjemmeside . Her finder du en hjemmeside editor, der gør det let at sætte en enkel hjemmeside op. Vil du have mere avanceret indhold på hjemmesiden, skal du selv kunne lægge det ind.
Hvor finder jeg opkaldsnumre til min internetforbindelse?
Du finder dem her:
1. Opkaldsnummer: 1026 82 34 99 99
2. Opkaldsnummer fra V.90 modem: 1026 82 34 99 97
3. Opkaldsnummer fra mobiltelefon: 45 26 26 55 55
Hvor finder jeg de postservernavne, jeg skal bruge under opsætning af e-mail?
Dem finder du her:
1. Indgående postserver mail.wanadoo.dk eller mail.mobilixnet.dk eller mail.orangenet.dk
2. Udgående postserver mail.wanadoo.dk eller mail.mobilixnet.dk eller mail.orangenet.dk
3. Nyhedsserver (NNTP): news.wanadoo.dk eller news.mobilixnet.dk eller news.orangenet.dk
Hvor finder jeg FTP host addresse for at opsætte min hjemmeside?
Du skal skrive enten: hjem.wanadoo.dk eller www.myinternet.dk
Jeg kan komme på nettet, og modtager mails, men kan ikke finde min hjemmeside. Hvad er der galt?
Du skal indsætte DNS-adresser for at få din hjemmeside til at virke.
Primær - 212.97.206.131
Sekundær - 212.97.206.161
Hvem skal jeg fejlmelde til?
Til Internet Kundeservice på 82 33 33 33.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Opsigelsen skal ske skriftligt til Telia Danmark, Holmbladsgade 139, DK-2300 København S. Husk at opsigelsen skal ske senest 30 dage før den ønskede opsigelsesdato.
Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere information, er du velkommen til at ringe til normal takst alle hverdage mellem 8.00 og 16.00, (weekender og helligdage holder vi lukket) på telefon 82 33 33 33. |
http://telia.dk/privat/kundeservice/bredbaand/faq/andetinternet/wanadoo/
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|