/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Laserjet 1100 og ny bærbar
Fra : vagn2901
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 09-04-08 16:25

Vi har anskaffet en ny bærbar, og vil gerne bruge vor HP 100 printer sammen med den.
De almindelige printerkabler kan ikke bruges. Men der findes vist et forbindelseskabel, der kan anvendes. Men ComputerCity har det ikke. Hvor får man den så? J
eg skal også bruge en driver, for at få det til at virke. Men jeg kan ikke finde en sådan driver på HP's hjemmeside? Er der nogen der kan hjælpe? Eller skal vi droppe ideen med at genanvende printeren?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-04-08 16:49

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pagetype=s-001&h_lang=en&h_client=s-s-r2515-1&h_cc=us&h_query=HP+LaserJet+1100+Printer+series

det med kablet lyder mærkværdigt, men mangler der en port i den bærbare?
Man kan ofte købe omformere, men et nyt kabel kan nemt komme til at nærme sig i pris - hvis i leder efter en ny.
Man kan få en ny HP printer til under 400kr på tilbud i bilka eller lignende forretninger.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-08 17:52
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-04-08 17:58
Annuller spørgsmålet
Fra : vagn2901

Dato : 17-06-08 22:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål