/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Puljeinvest Danske Bank Pensio
Fra : import1995
Vist : 2518 gange
100 point
Dato : 09-04-08 09:26

Er der nogen der kan råde mig, da afkastet er meget negativt for første kvartal i min Puljeinvest ( middel ) i Danske bank, Marts bød på - 6,38%, og jeg overvbejer at skifte til traditionel men det koster jo også, måske ændre til kun invest uden aktier det koster ikke nog, men så får jeg jo ikke glæde af hvis tingene retter sig HVAD SKAL MAN GØRE !!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-08 10:20

Man skal alrdig investere i puljeinvest, investeringsforeninger
og hvad de kan finde på at kalde det.
Det er kun sælger der tjener penge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-08 10:24

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 44
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 60

Citat
HVAD SKAL MAN GØRE !!!!!

Man skal takke og lukke sine spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : kanvie

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-08 17:18

Hej import1995

Når du investerer skal du have tålmodighed. Her i år har vi næsten alle tabt på investeringer og tabene (især på aktier) fortsætter nok lidt endnu.

Kan du ikke "tåle" store udsving i kurser, skal du holde dig til obligationer. Til gengæld kan du ikke opnå så stor gevinst som ved aktier. Køb aldrig enkeltaktier, men spred dem på flere selskaber.

Og så skal du tænke på, hvornår du skal bruge pengene! Er der få år til, foretrækker jeg obligationer, ellers aktier.

Tal evt. også med en rådgiver

Med venlig hilsen

Kanvie

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 11-04-08 09:05

Tak for svaret kanvie.

Kommentar
Fra : PHJ2210

Dato : 30-07-08 21:36

Aktierne kommer tilbage ,det varer måske en tid endnu , men De kommer, så hav is i maven.
MVH pHJ.