/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Albert Christian Marius Brandt
Fra : kirsten41
Vist : 523 gange
200 point
Dato : 09-04-08 00:34

Kan nogen mon hjælpe mig med at finde ud af hvor Albert Christian Marius Brandt er blevet af.
Det jeg ved om ham er, at han var gift med Johanne Jensen, hvornår og hvor ved jeg ikke.
Og de blev skilt ved bevilling 12/8 1914 og Johanne Jensen blev gift igen.
Men hvad blev der af ham?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-04-08 03:23

--------------------------------------------------------------------------------
Albert Christian Marius BRANDT
Sex: M

--------------------------------------------------------------------------------

Event(s):
Birth: 28 Aug 1878 Place: <Stubbekobing, Maribo, Denmark>
Christening: 20 Apr 1879 Place: Stubbekobing, Maribo, Denmark

--------------------------------------------------------------------------------

Parents:
Father: Peter Otto Valdemar BRANDT
Mother: Hansine Elisabeth HANSEN

--------------------------------------------------------------------------------

Source Information:
Batch Number: C208776
Source Dates: 1876 - 1892
Film or Fiche Number: 300912
Collection Details: Stubbekobing; Den Danske Folkekirke

Kirkebog/Maribo/Falster Nørre/Stubbekøbing 1871-1886 opslag25 Nr. 23

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 09-04-08 15:04

Hej

Du må kunne finde flere oplysninger i sagen om skilmisse - måsker står der i den hvor de er belvet gift.
Du bliver nok nødt til at søge efter sagen på Landsarkivet i København.

Lis

Kommentar
Fra : kirsten41

Dato : 09-04-08 15:54

Jeg har været på LAK, og da jeg ikke ved hvor de boede, så er det ikke nemt at finde skilsmissepapirerne. Jeg har datoen for bevillingen fra et notat der står ved Johannes nye ægteskab. Hun bliver gift med Jeppe Marius Christensen.