/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kp update til vista???
Fra : Caine
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 09-04-08 00:34

Hey

jeg er interesseret i en ydelses update til turbo memory.... Jeg kører som sagt vista og er godt træt af at det ikke yder bedre. Jeg har 1gb turbo memory men jeg synes ikke det har givet noget som helst. tværtimod...

Har i her inde fundet noget brugbrt "research"

/CaiNe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-08 08:08

Citat
jeg er interesseret i en ydelses update til turbo memory

Og hvad er det så for en "fætter"

Hvis det er noget der hører til Vista og du du kører aut. update - så burde det komme helt af sig selv....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-04-08 08:16

jeg tror generelt at uanset om du har Turbo ram eller alm så er vista ligeglad den suger alt hvad den kan få og det eneste der hjælper en smule er at sætte 1 GB mere i tror jeg.

Jeg tror ikke der bliver lavet nogle "updates" til ram ellers skal du se inde på fabrikatens hjemmeside f.eks. www.kingston.com hvis det er dem du har men som sagt så tvivler jeg på der bliver lavet nogle

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 09-04-08 12:53

Hey igen

foruden 1gb turbo memory har jeg altså også 2gb 800mhz ram i.... har har en zepto 3415w med 2 ghz T7300 core 2 duo og 8600m 512mb gfx

/CaiNe

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-05-08 09:30
Kommentar
Fra : axelbjarne