/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc skærm slukker af sig selv
Fra : ara
Vist : 1161 gange
100 point
Dato : 08-04-08 22:45

Hej.

Min søn's pc skærm slukker pludselig af sig selv.

Vi bliver nød til at genstarte pc'en.

Temp på processoren er 35 gr, så det burde vel
ikke være det der er galt med.

har i nogle forslag til problemet?

PS. Vi opdaterede windows 2000 for ca 14 dage siden,
og han mener det er deromkring problemet opstod, (men han er ikke sikker)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-08 22:58

Gå ind i dine strømfunktioner....

Den er tilsyneladende sat til at gå i dvale efter for kort tid....

Kender ikke lige 2000 så godt, men i kontrolpanelet finder du det....

Muligt højreklik på skærmen også giver dig muligheden....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-04-08 23:30

Højreklik på skærmen, vælg egenskaber, pauseskærm og lidt nede er der en knap der hedder strønstyring. Prøv at se hvor længe skærmen står til ellers sæt det til aldrig.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 09-04-08 16:52

Alt var indstillet som beskreven ovenover, så det er ikke der problemet ligger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-08 18:39

Tja - så er muligheden at du forsøger med en opløsning skærmen IKKE kan klare.....

Kommentar
Fra : m13support

Dato : 15-04-08 09:20

Du skriver ikke hvilken skærm, du har, men jeg har haft samme problem med 2 skærme af mærket Neovo; det var en fejl på disse skærme efter ca. 1 års brug.