/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fjerne elstarter + diverse
Fra : morph2
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 08-04-08 13:24

Hej

Kan jeg godt bare pille elstarter + tandhjul og starterkobling af min sonic? Vil det hele så ikke komme til at sidde løst?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-08 15:46

Hvoffor vil du pille det af og hvoffor skulle det" hele"(Hvad mener du ??) komme til at sidde løst ????

Kommentar
Fra : morph2

Dato : 08-04-08 18:30

Fordi den ikke virker, og jeg i øvrigt ikke har planer om at komme til at bruge den.
Jo færre unødvendige dele, jo bedre.

Jeg mener, at der jo sidder en starterkobling og et tandjul inderst på krumtappen.
Vil vario osv. komme til at sidde forkert, hvis jeg fjerner dem?

Hvis de også fungerede som en slags afstandsskive.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-08 22:49

Så lad den sidde og fjern evt starteren og lav en blændplade til at lukke hullet med

Accepteret svar
Fra : Spotbot

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-08 21:50

Korrekt de fungere som en afstands skive, men ved at en af malossi's variatoren kræver at man fjerner elstarter drevet bag ved varioen.. men de giver dog også en ny afstandskive med

Godkendelse af svar
Fra : morph2

Dato : 11-06-08 21:03

Tak for svaret Spotbot.