/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp sp3
Fra : janik
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 07-04-08 21:39

jeg har hørt så meget om windows xp sp3, men der
nogen der ved hvornår der kommer på dansk?

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 07-04-08 21:46

LOL__sikker på du ikke har set under HACK`s

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-08 21:48

Det kan ikke vare længe

26/03-08 Windows XP Service Pack 3 er på vej

I slutningen af april måned frigiver Microsoft Service Pack 3 til Windows XP. I første omgang bliver det dog kun på kinesisk, engelsk, fransk, tysk, japansk, koreansk og spansk.

Den danske version kommer først i anden omgang tre uger efter den første frigivelse.

Service Pack 3 til Windows XP vil indeholde alle de hot fixes der er kommet efter at Service Pack 2 blev frigivet, men vil ikke komme til Windows XP Media Center Edition.

herfrahttp://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=16167

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 07-04-08 22:36

SLÅ OPDATERINGER TIL OG DY FÅR DETT AT VIDE___
personligt har jeg prøvet en BETA_og det GØ R jeg ikke iegn_____
den kunne ikke finde halvdelen af mine programmren
og mange var bare ''VÆK'' og på den igen__SÅ
og det var ikke genveje eller andet der forsvandt.
FIK BTW også vireus-advarsel__HVIS det hele skal UD
Og MASSER af UDGÅENDE TRAFFIK_?
direkte til B_GATES + andre der er på samme hold

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 07-04-08 22:41

Men selvfølgeLIG__har du ikke sikkerheden IÒRDEN
i forvejen, så installer skidtet.

GØR det ikke selv, men få noget GRATIS SIKKERGED/ pakke
bedre end ''visse'' såkaldte opdateringer
hvis du ikke LIGEFREM bliver ''spurgt om det'' af
dine GAMLE programmer, som SIKKERT
virker perfekt______HOLD dig fra det...

mere skidt o.s.v

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 08-04-08 19:34

fem6,det må være din skodmaskine der er galt med,kører xp pro,engelsk,med sp3 beta,min maskine kører faktisk bedre og hurtiger med sp3

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-05-08 09:48

Gå på Windows Update og tryk på brugerdefineret, så kommer SP3 frem, så du kan installere den - virker perfekt...

Er der problemer, så hent og gem den - udpak og installere den....

Brænd din egen Service Pack 3. Det er typisk, når man downloader Service Pack 3 fra update, så får man ikke alle filerne med.

Det har jeg lige konstateret. Derfor hent Servic Pack 3 her fra:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e&DisplayLang=da

Brug programmet Undisker her, til at pakke ISO-filen ud med:

http://www.soft32.com/download_8815.html