/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Spammer
Fra : bøllebob
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 07-04-08 16:45

Jeg bliver oversvømmet af spammails fra et svindlersite, der kalder sig 'onCoffee'. Jeg har prøvet at give Forbrugerombudsmanden besked, men forgæves! Der er kommet et 'afmeld'link på svindlersitet, men det er flere reklamer! Hvad jeg har eller ikke har gang i, SÅ ER DET ALTSÅ UØNSKET! Hvor går man hen for at få slettet den forbryder??

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 110 point
Dato : 07-04-08 16:50

Marker den som spammail, spær adressen hos din udbyder.

Godkendelse af svar
Fra : bøllebob

Dato : 07-04-08 16:53

Tak for svaret achton.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-04-08 18:38

Afmeld aldrig en spammail, det giver stik modsat virkning.

Og forbrugerombudsmanden kan intet gøre, kun ved spam fra danske firmaer.