/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Videoklip på hjemmeside
Fra : ivanovic1
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 07-04-08 14:18

Hej Alle,

Er der en Guide hvordan man kan indsætte et videoklip på sin hjemmeside. Det skal være ligesom dette.

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=20054

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-04-08 14:18

Det skal være til Frontpage :)

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-04-08 14:28

Det behøver ikke at være lige 100% magen til bare folk kan se videoklippet når de trykker ind på siden :)

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-04-08 15:44

Ingen som kan hjælpe??

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 07-04-08 16:01

Hvis det er et enkelt vidioklip du skal vise, så har jeg samlet hvad du skal bruge i en zipfil som du henter her http://bentjuul.bsjh.dk/ivanovic1.zip

Du skal bruge det hele og i indexfilen skal du rette til din egen vidio 2 steder i koden

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-04-08 16:31

Men her spørger den om man vil køre active x object hvorfor gør den ikke det her???

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=20054

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-08 17:46

Vidio bruger active x objecter for at kører - det er kun når du bruger det lokalt på din computer at der spørges - det gør browseren altid . Når det først er oploadet spørges der ikke, jeg har lagt en prøve her http://bentjuul.capricornus.dk/ivanovic1 så du kan se det.

Dette er lavet fuldt korrekt, hvorimod på fjolletobak, hvis du holder musen hen over deres vidio så skal du klikke for at aktive objectet - det skal du ikke på det jeg har lavet - det er der taget højde for med noget javascript.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 08-04-08 00:53

Hej bentjuul

Jeg kan ikke rigtig se noget??? Ved ikke om det er mig der gør noget forkert??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-08 02:06

Jeg troede du havde set det, så jeg havde fjernet det - men det er oppe at køre igen. Bare tryk på linket igen.

Kommentar
Fra : la-chica-line

Dato : 08-04-08 13:59

Jeg kender ikke denne slags hjemmeside du har, hvis det skal være som den.

men kan i hvert fald sige at hvis du har www.blogger.com

og har en video fra youtube du skal have ind skal du bare kopiere url'en hvor der over står ''Embed''

det er lige ved siden af video'en

og sætte ind i blogger når du skriver, det gør jeg altid. (;

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 20-04-08 21:28

Tak for svaret bentjuul.