/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
videresendelse til nyt domæne
Fra : ajev
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 07-04-08 09:07

Jeg har købr et nyt domæne til min hjemmeside, men beholder det "gamle" og som stadig ligger på et webhotel.
Jeg har uploudet hjemmesiden til det nye domæne og sat et link på det gamle, som fører til det nye domæne.

Her kommer spørgsmålet:
Kan jeg undgå linket på det gamle domæne, så man kommer direkte ind på det nye domæne når man skriver adressen på det gamle domæne.

ajev

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 07-04-08 10:02

Ja, det kan du godt, men du skal have fat i udbyderen og bede om, at det "gamle" domæne skal pege på det nye (eller omvendt). Det koster formentligt en smule (med mindre, at du er god kunde).

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 07-04-08 22:32

Det er korrekt som brokke skriver
bortset fra, at det normalt ikke koster noget
og du skal ej heller have fat på udb yderen
det er noget du selv ordner i kontrolpanelet på dit webhotel

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 08-04-08 08:09

Det har du faktisk ret i Semmer, det var jeg ikke helt obs på - mange webhoteller (ikke alle) har en redirect indkorporeret i deres kontrolpanel, og så er det gratis.