/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forsøg på rekruttering
Fra : bøllebob
Vist : 1273 gange
40 point
Dato : 07-04-08 00:48

Hejsa
Jeg er forsøgt rekrutteret af mobilselskabet ACN. Det kan jeg ikke sælge, da det ser noget "pebret" ud. Jeg skal for at blive forhandler betale 3750,- kr. På forespørgsel om, hvad jeg får for dem, lyder svaret: En sekretær i alle lande. Altså nul!!! Endvidere forlanger de, at jeg skal spørge 100 mennesker, jeg har en eller anden berøring med Jeg er startet på noget, der minder lidt om MLM (Multi Level Marketing) uden at være det. Har I anden erfaring med det??
Mvh.
Morten

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 40 point
Dato : 07-04-08 02:49

Kom væk fra det hurtigst muligt, det er typisk "pyramide" svindel hvor KUN de øverste tjener noget.

Og Du skal vel kontakte 10.000 for at finde 100 der vil sejle med den galej.

Godkendelse af svar
Fra : bøllebob

Dato : 07-04-08 03:39

Tak for svaret LuffeA. Det er rigtigt, nu jeg har tænkt over det. Disse små "sponsorer", som igangsætteren kaldes i MLM tjener jo heller ikke noget. Jeg så det i Scandiconsult. Hvordan kan stifterens (Jan Sarfeldts) søn på 22 tjene 200000 kr. pr. måned, monstro?
Hilsen
bøllebob

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-08 08:45

Jeg var med for år tilbage men indså hurtigt at jeg skulle hele Dk's befolkning som kunder for at det blev en givtig forretning så Ja som du har fået at vide DROP DEM ØJEBLIKKELIGT

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-04-08 11:02

Det er IKKE pyramidespil og nej du skal heller ikke ha hele Danmarks befolkning som kunder for at tjene penge. Det er network marketing og det ligner meget pyramidespil for det er næsten opbygget på samme måde. Her har du en reel vare som du sælger og ja, den får du procent af ligesom en hver anden sælger får procenter af deres salg, så du bestemmer selv din indtægt.

Det er rigtig, det er toppen der tjener pengene, men du er jo selv toppen i din egen struktur og om du tjener penge til dem der ligger over dig eller om du tjener penge til en der ejer et firma er vel underordnet.

For de penge som du giver i indskud får du ACN til at udskrive regninger og sørge for alt det tekniske og du kan hente alt den hjælp du har behov for på deres hjemmeside.

ACN har været på markedet i over 9 år og var det pyramidspil så havde de nok ikke holdt så længe.

the1best

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-08 13:47

Nå der er en der er fanget ser jeg det var jeg også og jeg skaffede skam de kunder og de sælgere jeg skulle bruge og så var det mit indskud tilbage og ud inden sygdommen tog fat i mig for alvor Og jeg blev eller havde da ikke udsigt til at blive rig uden samtidig at blive en kynisk sælger der kun havde ACN i hovedet Så ingen rosende ord herfra om deres salgsmetoder hed hvad det end måtte være