/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
FuLLRate erfaring med telefoni
Fra : valdera
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 06-04-08 22:45

Hej
Er der nogen der har erfaring med FullRate Bredbånd og telefoni

Vedr. Dækning og stabilitet Da det ser ud til at være det billigste nu.

Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-04-08 23:31

Hos mig fungere det perfekt.
Jeg havde problemer med min Ipod Touch, via den trådløse. Så her har jeg investeret i en anden router.
Så nu køre det uden problemer.
Min hastighed ligger på ca 85-95 % af de lovede 10Mb/1Mb
Om det er godt eller skidt ved jeg ikek men det virker.
vh ben

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 07-04-08 09:33

Ja jeg har det og det bedste vil være at du ringer til dem og spørger hvor langt der er til nærmeste telefoncentral fra dig. Jeg har ikke oplevet nogen udfald på hverken telefoni eller på nettet.
Husk at du skal lade boksen du får tilsendt være tændt hele tiden, for ellers virker telefonen ikke.

Jeg har valgt 2 mbit med fri telefoni. (229,-pr.mdr)

mvh timeglas