/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Byggetegninger
Fra : eeyore73dk
Vist : 615 gange
200 point
Dato : 06-04-08 22:34

Skal I bygge hus, eller bare bygge til/om, og mangler I en til at lave de forskellige tegninger, så huset kan blive godkendt hos kommunen, så er I velkommen til at kontakte mig. Jeg tegner alle de tegninger I har brug for: grundplan, beliggenheds- og situationsplan, kloak- og fundamentsplan, normalsnit, facadetegninger, detajletegninger, indretningsplan m.fl.

eeyore73dk@webspeed.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-08 22:41

Det er der jo mange der gør, bare slå op i tlf. bogen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-08 02:59

Kan selv med blyant, og bruger kæresten til de fine A-Cad'ere i farver og sådan. Og skal jeg reklamere, betaler jeg for det.

Tegner du gratis? Eller stjæler du gratis reklameplads?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 07-04-08 04:06

der er vist nogle her der er meget langsomopfattende
du er jo tidligere gjort opmærksom på at du må finde et andet sted at reklamere for lige netop det samme
over halvdelen af dine SPM er annuleret , og de fleste omhandler lige tegninger
det samme gælder alle dine tip
du må da være utrolig dårlig til det ,siden du ikke kan få kunder på normal vis

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-04-08 05:35

Alt dit reklame fis hører ikke til her på KANDU.

Det bliver indberettet til KANDU.

hawaii7

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-08 07:08

OVENI du stjæler reklame, lukker du heller ikke dine spørgsmål?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-08 10:10

Hvad koster det at få tegnet noget ????

Kommentar
Fra : eeyore73dk

Dato : 07-04-08 12:49

Til 3773. Hvad mener du med at jeg ikke lukker mine spørgsmål? Får jeg svar accepterer jeg det hvis jeg kan bruge svaret ellers annulerer jeg - er det ikke sådan det skal foregå?

Til Bredker. Det er noget af en konklusion, at jeg er dårligt til det... Jeg har nu altid fået meget ros for mit arbejde. Om jeg bruger kandu.dk til reklameplads, ja, det må den enkelte vurdere. Og igen: De spørgsmål jeg har annulleret, har været fordi jeg ikke fik noget svar jeg kunne bruge til noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-08 14:55

Zappede lidt! Du tilsidesætter udmærkede svarforsøg. Og en bunke af de annullerede var tyvetråde ligesom denne her. 12 annullerede og 9 godkendte.

Seriøse forretningsdrivende henvender sig til kandu og KØBER et banner. Nasserøvene spammer tips og spørgsmål.