/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kun for TRUNTETØSER:-D
Fra : dr_dem
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 06-04-08 20:23

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-08 21:40

var der noget du ville..... di da di dauuuuu......

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 06-04-08 22:05

ALDRIG i livet !!!

Må vi liiiiige vær' her ..os: Skvaddermikler, stratenrøvere, hængerøve, beriddere

..og andet mandfolk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 22:11

Så må socialdemokratiske hundehoveder og skidesprællere også være her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-08 23:29

Jamen.. såeh.. øeh... Velkommen her hos os... de RADIKALE ... o.v.n.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-08 23:31

Ps.

..og for liiiige, at være lidt sprogpedantisk:

Det hédder altså, at være: SKIDENSPRÆLLER !

..ikke, at være: skidespræller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 23:47

Hej jeg har altså aldrig set det på tryk, det var frit efter Olsen Banden som jeg husker dem hvad er en skidenspræller Molo ? Er det en radikal
Hvor bliver truntetøserne af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-08 23:54

Hva' er det ved (ud-)trykket du ik' forstår?

Er det ordet SKIDE eller SKIDEN ???

Det første benævner et individ i færd med at slippe af med sine indokrine efterladenskaber

..det andet?

Et individ som er over sidste salgsdato !

</SKIDENSPRÆLLER ...himself >

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 23:59

Citat
Det første benævner et individ i færd med at slippe af med sine indokrine efterladenskaber
kort og godt: En som for noget ud af livet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-08 01:12

Det er da osse sindsygt vigtigt Molo, men når du nu i din new wawe, kaster dig over dem med stave, slå og forståelsesfej, så gør det i det mindste rigtigt. Det er ikke min erfaring, at du er blevet så skrap till at stave, så du kan tillade dig at korrekse andre.

Iflg DSN er der ikke noget som hedder "skidenspræller", men derimod "skidespræller"
www.dsn.dk/

Citat
1. skide ubøj. adj.; den skide enkrone.

2. skide vb., sked, skidt; skide (være) med det.

skide-, fx skidebange, skidegod, skidesur.

skideballe sb., -n, -r.

skidefuld adj., -t.

skiden adj., -t, skidne; skidne æg.

skidengul adj., -t.

skidenæg sb. pl.

skiderik sb., -ken, -ker.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-08 01:23

Når du nu absolut skal gøre dig til Åge lægeklog, så hold dig til ord du kender og kan stave til. Det hedder ikke "indokrine", men derimod "endokrine"

Ordet endokrin forbindes ikke med fæces, men derimod de hormonproducerende kirtlers funktioner samt hormonernes biologiske virkning, foruden deres kemiske og fysiske natur.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-04-08 09:52

Hej dr_dem
Nu har du kaldt mig en truntetøs 117 gange !!!
Så hit med point

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-08 10:00

Davs pia

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-04-08 10:10

Hej suno.
Ja nu er jeg ved at komme mig over week enden.
Hold da op den var hård
Har været til brødre og svigerinde fest i Skælskør
Det er sq godt det kun er 2 gange om året , mere har jeg ikke helbred til. Men jeg er jo også en TRUNTETØS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-08 10:13

di dau di dau stit lige lidt med lillefingeren Ja jeg kar også haft en hård week -end men det var på "flisen" er sku helt øm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-04-08 10:19

Citat
er sku helt øm

Mig også. Men det er af at danse.
Men det er nu skønt at vi 6 kan holde sammen efter vi mistede mine svigerforældre , og det er virkelig først efter den tid vi fandt rigtigt sammen , men bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-04-08 18:02

Citat
Nu har du kaldt mig en truntetøs 117 gange !!!

244½

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 07-04-08 18:16

Tak for svaret molokyle.
Tror at molo sidder ned og tisser og er derfor en truntetøs

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-08 19:43

Jubii.æehh.

Jeg er nærmest målløs over dels; påæng-i-kændegivæl-søn, såvel som Klummes' belæring udi min sproglige kunnen

Citat
skiden adj., -t, skidne; skidne æg.

(Jf. SKIDEN) ..hvilket iøvrigt også er en betegnelse for et 'pressérende' problem, omhandlende fækale nødvendigheder?

...må vel STADIG betegnes som:

Citat
..over sidste salgsdato !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-08 19:47

Ps. dr_dem -> JA ..jeg sidder ned ..og både skider og pisser ..på lokum altså

..af ren og skær høflighed over for de; som tillader mig, at benytte deres toilet.

</MOLOKYLE>