/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Print/scan/kopi/netværk 1000kr
Fra : bhermann
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 06-04-08 14:46

Jeg vil gerne have sådan en kombiprinter, der kan farveprinte, skanne og kopiere til husbehov. Fotoprint og fax er ikke et must. Den skal have netværksadgang, så den kan ryge direkte i en router port med kabel(ikke trådløst).

Markedet er uoverskueligt. Kan jeg få noget hæderligt til 1000kr?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-04-08 14:56

ja

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-04-08 15:06

Det dyrest er farvepatroner, så tænk dig godt om inden du køber.
Det er godt at kigge på hvad nye farve patroner koster, ofte er printer billige, grundet at de leveres med mini-mini patroner når du køber dem og et nyt sæt kan godt koste op imod 500,-
Jeg kigger også men har ikke fundet det jeg søger.

Men omkring 2500,- får du printer med arkføder, scanner, fax, kort indgang til foto og trådløs Wifi netværk.

men hvis du ikke bruger den tit, kan det nok gøres en del billigere.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-04-08 15:08

tjek www.edbpriser.dk
Og tag i elgiganten og luk dem op og kig i dem og se priser på forbrugsstofer.
Så er du godt hjulpet.
Nogle har endda 6 Seperate farve patroner. Det spare penge at man ikke smider 90% gult og 60% blåt ud når den røde løber tør.
vh Ben

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-04-08 15:36
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-08 15:38
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-08 16:22

Den ser da ikke så tosset ud Fijala.

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 06-04-08 16:49

Kan man sige noget generelt om, hvem af de store Brother, HP, Lexmark, Canon som er billigst med blæk?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-08 16:53

Netto har HP til 700 kr. i oeblikket / MED fax - 4 i en.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-04-08 23:07

Hej med dig.
Vi har en brother DCP 115C . Den er bare alletiders og koster ca 1200 kr. Den er billig i brug , vi køber blæk på nettet og fylder selv op.
Der er scanner , kopi og printer.
Det er de bedste penge vi har givet ud og vi har virkelig prøvet mange.Jeg kan kun anbefale dig at købe den.

Godkendelse af svar
Fra : bhermann

Dato : 14-05-08 23:13

Tak for svaret Fijala.

Brother DCP 560CN købt - meget for pengene synes jeg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-05-08 17:32

Tillykke med din nye printer. Jeg håber du bliver glad for den. Tak for point