/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
unlock af dvd
Fra : olefabricius
Vist : 421 gange
300 point
Dato : 27-02-03 09:44

er det muligt at "låse" en dvd afspiller op, og hur gør man det,nogle henvisninger? Mvh Ole

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-02-03 09:46

Hvad for en DVD har du????

Er det en Phillips har jeg 99% sikkert koderne til den (ikke noget med at lodde, men noget du fikser på fjernbetjeningen).

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-02-03 12:04

prøv at se om din dvd player skulle være på denne liste

http://www.regionfreedvd.net/players.html

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 27-02-03 12:11

det er en Panasonic A 160 EG

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 27-02-03 12:13

Technet
Desværre er henvisningen kun til RV-32.Mvh Ole

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-02-03 12:18

Jeg er bange for, at du skal indlevere den til forretningen hvor du har købt den. Den kan efter al sandsynlighed kun unlockes via et hardwareindgreb - den skal chippes. Men hvorfor har du også købt en låst afspiller???

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 27-02-03 12:24

IceCap
Det var før jeg vidste noget om regioner,tænkte ikke,slog det bare hen.Mvh Ole PS det koster 1100 kr +moms at få den chippet,en ny i Metro 800.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-02-03 12:40

Damn!!! Ok, så kan du vel altid bruge den i dit soveværelse og købe dig en bambus, ved ikke rigtig hvad der er på markedet lige pt, men vil tro du kan få en Kennex i Kvickly for ca. 8-900. Jeg har en af slagsen og den udmærker sig ved at æde alt og tilmed have optisk udgang(Køb ikke en uden!!!)...

Se forresten her, lignende spørgsmål. http://www.kandu.dk/dk/spg/11503

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 300 point
Dato : 27-02-03 14:10

ja den model er ikke værd at rode i i forhold til prisen

se her hvorfor
http://www.techtronics.com/uk/shop/510-installation-menus.html

Kommentar
Fra : stofferb

Dato : 27-02-03 17:03

gå ind på www.vcdhelp.com der kan man finde alle dvd afspillere der er lavet og se om der skal monteres en chip eller der er koder til afspilleren. så står de også på siden,

Godkendelse af svar
Fra : olefabricius

Dato : 27-02-03 17:51

Tak for svaret technet.
Desværre er den hverken på den ene eller den anden liste.Men tak for hjælpen ALLE.Mvh Ole