/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win vista
Fra : 234
Vist : 522 gange
20 point
Dato : 05-04-08 14:38

Hej!
Jeg har lige fået en bærbar hvor der er installeret windows vista på men , hvordan laver man en restore cd til den?

Jeg vil være meget glad for hvis der en som kan give mig en punk for punkt beskrivelse af hvordan man gør!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 15:58

Tillykke med den nye computer, hvilken computer er det ? Er der ikke en vejledning lagt ind på computeren, det er der med Acer, har du ikke fået recovery CDer med da du købte ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 05-04-08 16:15

Hej!
Det er en hp men , der er ikke nogle recovery cd med!

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 05-04-08 16:43

Nu har jeg hverken HP eller Vista, så jeg ved ikke hvordan man laver en CD.

Men du kan i hvert fald købe en her, der står ikke lige hvad den koster, men det står nok til sidst i bestillingen. Kan ikke tro den koster alverden.

http://da.best2serve.com/?show_flow=RCD&land=DK&lang=da

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 05-04-08 16:49

Er der slet ingen CDer med ? Jeg købte for nylig en stationær HP, der var der heller ingen CDer med, først mailede jeg med kundeservice der hvor jeg havde købt, de henviste mig til HP support på telefon 70117700 jeg fik så sendt ikke mindre end 4 CDer gratis, men der bør være en recovery partion på din computer, hvad sker der når du trykker på F11 tasten mens computeren starter, der bør så komme et valg om du vil gendanne computeren eller lave en recovery CD, der var ingen recovery på min, så jeg kan ikke fortælle helt nøjagtig hvad du får af muligheder, jeg blev bedt om at lægge recovery CDen i skuffen, når jeg klikkede på F11, derfor klagede jeg til HP og fik mine CDer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 16:53

Jeg overså at du har Vista på computeren, du skal bruge en DVD eller 7-8 CDer til recovery, det var mulighederne med den Acer jeg nævnte først, den har Vista, prøv at trykke på F11 tasten under starten og se hvilke muligheder du får

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 16:54

Hvorfor købe WinXPeter ? HP sender gratis blot man ringer til dem

Kommentar
Fra : 234

Dato : 05-04-08 16:59

Hej!
Jeg kigger på det!

Kommentar
Fra : 234

Dato : 05-04-08 17:27

Hvor meget fylder en recovery cd?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 17:31

Med en Vista computer skal du bruge en DVD eller 7-8 CDer, det har jeg skrevet før

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 05-04-08 17:32

Som ovn skriver er det nok en DVD eller flere CDer når det er Vista

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 05-04-08 17:33

O.K dobbelt forklaring fremmer forståelsen

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 18-04-08 22:58

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-08 23:16

Selv tak, fik du sendt nogle CDer