/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jedi Outcast, konsol....hvordan???
Fra : kermie01
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 27-02-03 03:05

Jeg har skam fundet ud af at der findes snydekoder, og at man åbenbart kan slå dem til ved indledningsvis at trykke shift + den dér bølgedims.

Mit problem er, at der lige nøjagtig ikke sker en s...

Er der nogen her der har fundet de vises sten?? (eller bare de rette tastetryk)

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-02-03 03:22

Hej!

Nu kender jeg ikke lige det spil; men vær opmærksom på, at der ved nogle spil skal angives snydekoder før start af level og ved andre når man er startet på en level.

Nogle spil skal også have en speciel kombination efter exe-filen før start af programmet, som man så selv må lave en genvej til.

Ved nogle spil er der endvidere mange forskellige versioner, så selv om man tror man har fundet nogle snydekoder - ja så er det ikke sikkert at de virker.

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Whitman

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-03 05:41

Det er shift+½ (den med § på). Det virker ihvertfald fint hos mig.

Håber det virker

hygge
MvH
Whitman

Kommentar
Fra : kermie01

Dato : 27-02-03 09:00

Den med ½-tasten prøver jeg lige, så få vi se....p.f.h. tak

Godkendelse af svar
Fra : kermie01

Dato : 27-02-03 21:09

Yes, det virkede for sørensen

Tak for det

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 28-02-03 02:32

np :)