/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Salg af ladere.
Fra : vedikkealt
Vist : 1049 gange
100 point
Dato : 04-04-08 18:34

Er der nogle, som her på Kandu, kender sider på nettet, hvor det kan være bedre end andre, at sælge ladere.

Laderne er store industri ladere, som typisk bliver brugt til truck - elhunde og store lager vaskemaskiner.

Laderne er hyldevarmere, der er blevet i "overskud" hen af vejen.

Jeg kender QXL, men der synes jeg ikke, der er lignende varer.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-04-08 18:37

gul og gratis

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-08 18:50
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-08 18:51

nå punktummer får det hele til at hænge sammen sorry men det ka du jo nok finde ud af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-08 18:53
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-08 18:58

Det kan jo godt være at den blå avid er bedre til det der

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 04-04-08 19:09

# valde.

Hvad bygger du det på ?.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-08 19:12

Ja og det er nr to link fra mig www.dba.dk

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-08 19:27

[CITAT]--------------------------------------------------------------------------------
# valde.

Hvad bygger du det på ?.

Fornemmelse - ikke meget andet, - Jeg ville ikke selv kunne finde en der sælger ladere på nettet og
Hvis jeg skal bruge noget specielt, så tænker jeg først på den blå avis
På DBA findes måske også købere med biler/lastbiler , truck, traktorer og jeg ved ikke hvem der ellers er interesserede - nogle hos hvem hylderne netop et tomme for dette produkt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-08 19:41

Jeg ville annoncere i Jyllandspostens erhvervssider.