/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Rip af videoklip på You Tube
Fra : Sunnyman
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 04-04-08 09:00

Er det muligt at downloade et klip fra You Tube ?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-08 09:03

Prøv at se tip her fra kandu http://www.kandu.dk/Tip16618.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 09:05

Ja det er, du skal bruge dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

find melodien på youtube, stop den, kopier browserlinjen ind i programmet, sæt prik i den øverste nede i venstre hjørne, når den er færdig så klik i nederste prik stadig i venstre hjørne

spørg hvis jeg fik skrevet det rodet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 09:05

Hov det er stadig det samme program, du skal bruge, men min vejledning var til at ændre til mp3

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 09:45

Jeg tog bare et tilfældigt eksempel fra http://www.youtube.com/watch?v=COMsKPeWAsw og fik tilbagemelding om, at det ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 09:48

marc43... jeg ved ikke hvordan du har båret dig ad, men jeg har lige prøvet, ingen problemer her

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 09:58

Jeg har lige fundet ud af, at der skal installeres en flv konverter så nu virker det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 09:59

Ha ha, hvad sagde jeg... det virker

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 10:01

Jeg får dog stadig problemer med http://youtubedownload.altervista.org/
der ikke kan konvertere til MP3. Fejlmeldinge hedder "conversion of your video failed"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 10:05

Ingen problemer her, så jeg forstå ikke hvorfor det driller hos dig.

Når du først har fået videoen hjem, skal du ændre den til mp3, ved at klikke nederst i programmet venstre hjørne-convert video-

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 10:19

Tja! En anden film ville heller ikke. Det kan være, at jeg skal afsinstallere og installere igen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 10:22

marc43, jeg ved ikke hvorfor det driller dig, beklager

Måske du mangler et eller andet?? men prøv du bare at afinstallerer

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 10:33

Jeg kan se i FAQ, at jeg ikke har det rigtige codec, men det er jo en jungle.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 10:39

Beklager, jeg kan ikke hjælpe dig

Marc... prøv at oprette et spørgsmål her på kandu,så får du nok hjælp

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 10:41

Tak alligevel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 10:44

jamen se lige hvad jeg fandt, prøv at hente her

http://www.mediacodec.org/

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 10:58

Godt bud, men desværre ingen effekt.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-04-08 11:17

Jeg var så heldig at finde et andet konverteringsprogram fra FLV til MP3 for dem, der har interesse. http://www.smallvideosoft.com/flv-to-mp3/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-08 13:10

Her kommer en delvis kopi af et indlæg jeg skrev i et andet spørgsmål: YouTube videoer er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader, der er ingen grund til at bruge andre konverterings værtøjer, det sler en gang imellem at den hentede fil ikke kan omdannes, når du vil omdanne så hold øje med hvad filen hedder i YoutubeDownloader, den skal have (og har i de fleste tilfælde) samme navn som der står over filmen på YouTube, hvis der bare står get_video så skal du ind og omdøbe filen først, giv filen et navn og slut af med .flv det er vigtig at du husker .flv efter navnet, YoutubeDownloader kan bruges som selvstændig converter og omdanne alle filer som den supporter, uanset hvor de kommer fra og hvilken program du har brugt til at hente

Godkendelse af svar
Fra : Sunnyman

Dato : 12-04-08 09:34

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-04-08 10:43

Selv tak