/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Respons
Fra : DanniDanni
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 26-02-03 22:20

Jeg vil gerne høre hvad der kunne kommenteres af gode og dårlige ting ved min hjemmeside. Især ved designet og teksten og skriv gerne hvad du syntes var relavant istedet for.

Hilsen Danni - FoxTeam.tk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-02-03 22:30

Er det denne side, du mener?
http://www.foxteam.dk/forside/default.asp

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-02-03 22:30

og hvor er hjemmesiden ?????

Kommentar
Fra : DanniDanni

Dato : 26-02-03 22:35
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 00:38

nederst ---> Dame Håndboldliga nyheder fra sportenkort.dk
kan jeg lige ane det øverste af tredje nyhed, ellers meget flot dog er der reklame pop-up

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-02-03 05:11

Hej Danni!

Den virker meget overskuelig og i nogle behagelige farver, nu benytter jeg skærmopst. 1024*768 og jeg foretrækker, at man centrerer siderne når disse ikke fyldes ud eller passer til ens opsætning.

Min browser er MSIE 6.1.

Desuden bør man ikke kunne se lidt af 3. linie nederst på siderne (sportenkort).

Pop up er jeg heller ikke tilhænger af - men mig generer det normalt ikke, da jeg ikke tillader disse kan bl.a. stoppe dem via Zonealarm Pro.

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 27-02-03 10:48

Flot side. Men der er en fejl i den animerede tekst øverst.
Der står: "Inden du forlader, bedes du afgive din stemme..."
Og dér skal vel stå: "Inden du forlader siden, bedes du afgive din stemme..."

Godkendelse af svar
Fra : DanniDanni

Dato : 27-02-03 13:21

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-02-03 22:33

Selv tak, DanniDanni
Og angående det ene spørgsmål i afstemningen:
"Syntes" er datid.
I nutid skrives det "synes".
Men så var der vist heller ikke mere.