/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dyser?
Fra : HansenHimself
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 03-04-08 14:18

jeg har en pgo somet som jeg lige har købt power filter til. ringen ved varioen er fjernet og skal have polini vario med 5 grams ruller i. men skal have den omdyset. vilke dyser ville være godt?

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 03-04-08 20:58

jeg vil nok dyse den ca. 3-5 dyser op.. alt efter hver enkelte knaller og luftfilter.. prøv dig frem
...

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 03-04-08 22:23

ja. men jeg ved jo ikk hva mine standard dyser er:S

Accepteret svar
Fra : Spotbot

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-08 21:22

Normalt er standard dysen i pgo comet 72 hvis det er et meget åbent luftfilter skal du nok op i en 76'er eller 78'er. prøv dig frem..

Ps. det giver ikke rigtig nogen effekt, smid hellere end ubegrænset udstødning på, uden blindrør ;)

Godkendelse af svar
Fra : HansenHimself

Dato : 21-04-08 21:53

Tak for svaret Spotbot. det er ret åbent. men kan godt lide lyden af det:) kun derfor jeg vil have det på:)

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 24-04-08 13:36

Ja det kan godt være det lyder godt, men tiltrækker politi :/