/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Administrations kode
Fra : iOliver2
Vist : 807 gange
80 point
Dato : 01-04-08 22:49

Ikke de kontoer jeg har på computeren, men min hoved adminstrator kode vil min Macbook pludselig ikke accepetere mere, og jeg skulle da mene det er den rigtige!

Hvad kan jeg gøre i den situation, sende den ind via forhandleren, eller noget jeg kan gøre selv?

Vh

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 02-04-08 03:35

ware.dk
piratgruppen __???

Accepteret svar
Fra : bhcolberg

Modtaget 80 point
Dato : 02-04-08 14:26

Gå ind i Systemindstillinger under »Personlig« , klik på »Sikkerhed«, klik på »FireVault« og derefter på »Skift...«.

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 02-04-08 17:39

Den accepterer jo netop ikke min hovedadgangskode, mærkeligt nok.
Andet man kan gøre ellers skal jeg sende den ind til apple

Kommentar
Fra : bhcolberg

Dato : 02-04-08 18:55

Hvor rutineret er du på en Mac?

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 02-04-08 21:34

Fandt ud af man bare kunne trykke C under opstart med styresystem cd'en siddende i, så kunne man komme ind og ændre det :)

Godkendelse af svar
Fra : iOliver2

Dato : 02-04-08 21:35

Tak for forsøget