/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Bones spareribs
Fra : geu
Vist : 1805 gange
200 point
Dato : 26-02-03 20:06

Er der nogen der har opskriften til Bones Spareribs???? det skal være den orginale opskrift.

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 26-02-03 23:00
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-02-03 10:24
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 10:47

Haloooo geu. er der nogen hjemme.
Synes du ikke du skylder dem der har forsøgt at hjælpe dig et svar. Det er 4 mdr. siden du spurgte og fik nogle forslag til løsning af dit problem

Ram

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-06-03 12:50

Jo...... Men det er jo ikke den opskrift jeg skal bruge der er kommet som forslag.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 17-06-03 13:32

Jammen for pokker da, når du får nogle forslag er det så ikke meget rimligt at du skriver et eller andet tilbage, om svaret kan bruges eller ej

Ja jeg spørger bare

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 14:07

Hør nu her Geu.

Hvis du ikke mener du har fået svar på dit sp. og ikke bare vil give dine point til et tilfældigt svar, tilfældigt så synes jeg du skal udvide sp. Du kan eventuelt stille et helt nyt, men hvis du ikke gør noget, så kan du jo holde sølvbryllup med et ubesvaret sp.

Når du alligevel ikke kan få dine point tilbage, kan du ligeså godt få noget ud af dem, og sp. kan blive lukket

Grunden til at jeg minder dig om det, er fordi der hersker en uskik på Kandu, med at lade sp. stå åbne i meeeeget laang tid. Jeg har f. eks. set et sp. om "Hvad skal jeg lave til middag på lørdag", eller noget lign. der har stået åbent i 1½ år. Den lørdag har altså passeret 78 gange. Det kan da ikke være rigtigt!!

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-06-03 14:18

Du har jo helr ret, men hvorfor skal jeg nu lige accepter et svar som ikke er det jeg skal bruge..Og hvordan skal jeg lige udvide spørgsmålet??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 14:27

Jamen kære geu.

Du kan øjensynlig ikke få det svar du ønsker. Du vil ikke tildele nogen dine point, når de ikke har svaret på dit sp. Okay. Så ved du det. Hvad gør du så??

I princippet kan du gøre fuldstændig som du vil, men personligt synes jeg du skal
stille et nyt sp. som handler om madlavning, (eller for den sags skyld noget fuldstændig andet, men det er jo kun dem der abb. på madlavning der ser det) evt. med en bemærkning om at du ikke fik dit 1 sp. besvaret.

Du vil så få nogle nye svar på dit nye sp., og kan håbe der er et der i mellem du kan bruge.

Du kan nu med glæde aflevere dine point til den glade svarer.

Dine point er, som systemet fungerer, under alle omstændigheder tabt for dig. Men på den måde kan sp. blive lukket, og du er med til at holde gang i "forretningen".

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : geu

Dato : 17-06-03 14:49

Nu går jeg ikke op i om mine point er gået tabt. Det er jo bare noget som der er nogen der samler på. Og ja jeg kan jo gøre som du siger, eller se om der er en som der lige finder et svar og kommer med det..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 15:01

Ja. Det er da også rigtigt.

Mvh
Ram

Annuller spørgsmålet
Fra : geu

Dato : 06-01-06 17:15

Jeg annullere pga. manglende svar