/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Variator
Fra : HansenHimself
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 01-04-08 21:38

min knallert en en oge comet. har tænkt på at købe en ny variator, ville det gøre nogen forskel at køre med http://speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=3440 eller thansens http://thansen.dk/product.asp?c=1725910731&n=1712457817&pn=1712459137 . der står jo på thansens at den køre lige så godt som Malossi Multiviator. men malossi laver jo mange rigtig gode ting,

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 21:54

Det samme her du skal vel køre poå bane med den ?????

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 21:57

vis jeg kan få den klar til den 12-4 ville det da være dejligt. der er åbent race på avedøre holme i samarbejde med politi og politikere. men det er en Pgo comet. tror ikk den ville være så god til ræs. så skulle det være en jog r eller en sonic?

Accepteret svar
Fra : patty

Modtaget 50 point
Dato : 11-04-08 09:39

Jeg ville ikk turde at køre med thansens tundele.. Det kan godt være at nogle få af deres ting er okay kvalitet, men jeg ville ikk tage chancen ..

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 11-04-08 12:04

jeg købte ruller hos t hansen. de er lige spruget i luften i min vario:S nu skal den skiftets:S!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : HansenHimself

Dato : 11-04-08 12:05

Tak for svaret patty.

Kommentar
Fra : patty

Dato : 11-04-08 12:15

så lidt.. da jeg købte nye ruller til min knallert, der købte jeg dem i jupiter cykler. De sælger rimelig gode kvalitets vare til en pænt god pris

Kommentar
Fra : patty

Dato : 11-04-08 12:22

http://www.jupitercykler.dk/

Deres hjemmeside er godt nok ikke meget værd, men prøv at tage kontakt til dem. Så kan du også spørge deres mekanikere til råds hvis det skulle være :)

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 21-04-08 21:53

Okey:) tak:P