/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du typen?
Fra : tedd
Vist : 1134 gange
500 point
Dato : 01-04-08 20:22

Sad lige og zappede forbi ovennævte program på DR1. Kvinden der skulle gætte sagde helt alvorligt da hun skulle kommentere en samling af pæne husholdningsdåser på en hylde, at det her må være en kvinde, for kender du måske nogle mænd der samler på pæne dåser? Hvorpå jeg udbrød helt alene og migselv og til tv'et, at "Jo det gør jeg da, masser"
Ak ja dansk er et herligt sprog med alle de sprogforbistningen der kan opstå.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-04-08 20:24

hvis jeg skal forstå den, som jeg tror jeg skal ..... så PUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:27

Ja jeg sidder og rødmer så meget, at jeg kan lyse stuen op, men det er jo også sparer tider

Øv øv jeg glemte at se den udsendelse,

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-04-08 20:29

Citat
ja dansk er et herligt sprog med alle de sprogforbistningen der kan opstå.

troed du BOEDE UDEN _ dørs
Dansk for ALLE/ allah_ bin__nnestreger
______________=)/)%/¤&"#

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:30

Så prøv lige at høre/se denne.
http://www.urbanvideo.dk/video_large/?id=2992

Er hun ikke dejlig.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-04-08 20:31

min kat siger noget KATTEN VED SIDEN AF MISSER_________

eller er den vel GO nok__

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:32

Ja hende kan i mænd sikkert fører mange fornuftige samtaler med

Det minder mig da om at jeg skal klorinmarineres snarest, så kan jeg også opfører mig sådan

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-04-08 20:34

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Så prøv lige at høre/se denne.
http://www.urbanvideo.dk/video_large/?id=2992

Er hun ikke dejlig.
JOOOOOOOOO

VITS ELLER __bare

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 01-04-08 20:35

Citat
Det minder mig da om at jeg skal klorinmarineres snarest, så kan jeg også opfører mig sådan

klumme var her SGU først______

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:38

VITS ELLER __bare ............................begge dele.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:41

Citat
Det minder mig da om at jeg skal klorinmarineres snarest, så kan jeg også opfører mig sådan

klumme var her SGU først______

Den forstod jeg ikke--- og jeg er altså ikke marineret endnu, så det kan jeg ikke bruge som undskyldning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:45

Sådan en klorinmarineret har jeg kendt en gang.......... men det hed vist platinblond.
Indholdet var dog knap så blondinet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-08 20:46

Hun er godt nok dejlig Men bemærkningen fra den mandlige vært? "Women don't really want to her a man's opinion, they just want to to hear their opinion in a deeper voice"
Guldkorn!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:52

Ja den er herlig - jeg kan den næsten udenad.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:54

Mææænd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-04-08 21:01

Nordsted1
Du er for gammel

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 21:20

For gammel til hvad Dr_dem??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-04-08 21:26

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-08 20:46

--------------------------------------------------------------------------------
Hun er godt nok dejlig Men bemærkningen fra den mandlige vært? "Women don't really want to her a man's opinion, they just want to to hear their opinion in a deeper voice"
Guldkorn!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:52

--------------------------------------------------------------------------------
Ja den er herlig - jeg kan den næsten udenad.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:54

--------------------------------------------------------------------------------

Mææænd

Hvad tror du selv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 21:29

Ja jeg kan fortælle at min mand har en FLOT dåse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 22:05

Snakker i om krøltophttp://www.kandu.dk/tip17778.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 22:07

Faldt lie over denne også http://www.5x5m.com/player.php?v=230

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 02-04-08 09:09

Der vist en masse der gerne vil score 500 points ved at kommenterer dette ... som ikke er et spørgsmål?? hmmmm

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-04-08 12:18

Ho ho ho, tsk tsk tsk, Tedd

Godt med en DÅSE, der holder BØTTE

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 500 point
Dato : 02-04-08 18:50

Citat
Ak ja dansk er et herligt sprog med alle de sprogforbistningen der kan opstå.

Ja det danske sprog er "en svær ting"

Jeg kommer til at tænke på en sprogforbistring, som jeg oplevede for et par år siden. Det var dog dansk/engelsk.

Vi var inviterede til brunch hos gode bekendte. I selskabet var der også et amerikansk par. Værtinden var meget sød og opmærksom. Da den amerikanske mand, havde taget et rundstykke, spurgte værtinden, idet hun rakte smørret frem : Would you like butter on your balls?

Hans svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-08 19:03

He he HelleBirgitte den var go...

Jeg gik til engelsk på aftenskolen for år tilbage, hvor en ældre herre skulle oversætte

we have no matches left so we have to buy some....vi havde ikke flere fodboldkampe tilbage, så vi måtte købe nogle

Man kan nemt komme galt afsted

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-04-08 19:17

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-04-08 20:05

Sprog, kropssprog, signaler, lyde...
Jeg ka´ komme galt a´ sted med samtlige:

Forleden fløjtede jeg efter en pige.....

....Så kom der en Taxa

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-04-08 20:07

krapãw khray khráp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-04-08 22:11

Jeg er her endnu!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-08 22:13

Okay, troede lige du delte taxa med yearhouse

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 03-04-08 11:40

Efter nøje overvejelser har jeg besluttet at give points til en kvinde, da dette smalltalkemne ellers ikke ville have opstået

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-04-08 12:08

Tak skal du have, ja hvad ville I mænd gøre uden os