/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
FZ50 Suzuki
Fra : jes-a
Vist : 872 gange
400 point
Dato : 01-04-08 19:47

Går og overvejer at få fingre i en FZ50. Jeg har læst meget godt om den og den lader ikke til at larme meget, når jeg har set nogen kører rundt på vejene. Men hvor for jeg fat på en der er i ok stand. Findes der forhandlere af disse, som gider leverer, og hvad er prisen for sådan en?

Accepteret svar
Fra : Technotang

Modtaget 410 point
Dato : 01-04-08 20:12

Søg lidt rundt på Dba/De gule sider, og Scootergalleri.dk
De koster omkring 2000-3000 kommer an på hvor stylet du vil have den.
Har ikke lige set nogle forhandlere men de findes sikkert, mit bedste råd er at søge på scootergalleri,

/Technotang\

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 01-04-08 21:43

Jo der kunne måske være nogen men ikke mange der vil leverer. Det skal jo helst være en forhandler af en slags.
Ja jeg ville jo helst beholde min gamle puch maxi, men den kan ikke kører og kan nok ikke svarer sig da den er fra 70'rne. Så en Fz50 er den næste jeg godt kunne tænke mig at få fingre i.

Men er de ligeså gode som puch maxi?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-08 22:31

Det er en smagssag men ang. res dele er Puch klart billigst og lettest at komme til at lave

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 12-04-08 23:58

Ja, jeg har nu købt en fz50, men den er lidt sløv i batteriet. Hvad kan der gøres ved det?

Hvor finder jeg en manual over denne knallert?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-04-08 01:10

Lad batteriet hvis det er det du mener altså Og manual kan du sikkert få hos T.Hansen

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 13-04-08 10:17

ok, og hvordan lader jeg det op. hvor mange volt og amp skal der puttes på og hvor længe?

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 15-04-08 18:57

Jeg har tænkt mig at købe et nyt batteri. Det har nogen magen til i thansen. Men man skal selv putte syre i. Men er det så nok eller skal man også oplade det?

Godkendelse af svar
Fra : jes-a

Dato : 20-04-08 14:39

Tak for svaret Technotang.

Jeg fandt en til 2400. udmærket lille sag.