/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia 6500
Fra : Footprint
Vist : 1657 gange
50 point
Dato : 01-04-08 19:27

Hej

Er der nogle som ved hvor man kan få låst en nokia 6500 slide op i østjylland / århus området.

/Footprint

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-04-08 19:37
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 01-04-08 19:51

går ikke ud fra det en en Nokia 6500 men en nokia 6500C du mener, det er ikke samme telefon, og 6500C er en BB5+ telefon som endnu ikke kan unlockes...

nogen sælger dog koder til dem, men husk det er hælervarer da de et stjålet ...

men man kan så købe et Turbosim som du sætter ind mellem telefonen og dit simkort, så tror telefonen det er et originalt sim kort til det den er låst til der sidder i ...

dem er der flere der sælger ... vil ikke reklamere for firmaer her , så send mig en mail her, så skal jeg nok svare.

vh
D9N

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 01-04-08 23:55

www.nokey.dk Og de kort virker,du skal bare huske og klippe et lille hak i dit sim-kort.
Men al det høre du nok mere om.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 02-04-08 08:27

Til hvilket telesleskabet er den låst til,hvis den er låst til Telia så koster det ca 200 ellers fra 200 op ad,sadån mobil kan ikke låses gratis op.

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-08 10:21

En 6500 kan ikke låses op som der bliver skrevet før. Der er endnu ikke kommet udstyr der kan klare denne model.. Men der findes et Turbo Sim som kan klare opgaven for dig. Den findes på QXL for 129,- kr så den er en del billigere end Nokey. Og det virker.

Se den her:
http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=534460156&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=22430&LanguageNR=0

eller her
http://www.mobil-butikken.dk/shop/turbo-sim-282p.html

Håber det hjalp.

Godkendelse af svar
Fra : Footprint

Dato : 10-06-08 19:10

Tak for svaret helloo.dk.