/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Suno BTI
Fra : achtonfem
Vist : 856 gange
70 point
Dato : 01-04-08 12:40

Sjovt man ligefrem laver et spørgsmål der handler om noget der
Citat
Bør.....Ties.... Ihjel
.

Bagefter bliver man udelukket fordi Suno ikke har mod nok til modsige Teil, som snyder så det driver. Jeg har da i det mindste ikke snydt (modsat mange andre).

Men så igen det er jo også det nemmeste.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 12:43

Mod nok Jeg er da nok en af dem det går mest imod idioti og der er du da også godt med på båden der bør du også komme ind under BTI

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 12:43

Citat
Teil, som snyder så det driver.

Det har jeg ikke læst.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-04-08 12:44

hehe snyde???

har han wallhacket??

Eller bruger han den klassiske kode: IDDQD <---- Sygt man kan huske den

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-04-08 12:45

Få dig en hobby f.eks. samle på brugt fluepapir.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 12:45

Citat
Mod nok Jeg er da nok en af dem det går mest imod idioti og der er du da også godt med på båden der bør du også komme ind under BTI
- hvorfor laver du så et spørgsmål om noget man ikke skal tale om ?

Og det med idioti, er jeg ikke helt enig, måske lige tværtimod.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 12:50

Citat
Få dig en hobby f.eks. samle på brugt fluepapir.
- har prøvet men det er noget klisteret møg

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-04-08 12:57

osse når det er brugt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-04-08 12:57

Jeg snyder så vandet driver

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-04-08 12:59

Osse mig...

IF YOU CANT BEAT IT.... CHEAT IT!

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 12:59

Citat
Jeg snyder så vandet driver
- bare rolig Suno BTI'er dig nok ikke af den grund, kun dem der truer hans dominans

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 13:00

Citat
Osse mig...

IF YOU CANT BEAT IT.... CHEAT IT!
- ersgu da i det mindste ærlige om det, modsat mange andre

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 15:22

Teil:
Citat
Tak for svaret Sunowich.
Ham der achton skal ikke ha noget, han kan spise ris i kina.

Suno:
Citat
Ja sådan en nar BTI Med ham Takker og bukker han har også blacket mig nu

Achton: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=264771 aka Teil's dobbeltprofil

Det er sgu da humor, et eller andet sted har jeg lige pludselig fået en ande respekt for Teil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 16:52

Kan man snyde sig til lidt point her.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 16:54

Eyvind det er du da for god til, men med lidt god humor er intet umuligt

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 16:56

og lige nu må jeg, med skam?, indrømme at Teil har lagt sig i førertrøjen

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 70 point
Dato : 01-04-08 16:59

Jeg har faktisk snydt et par gange.
Det gav mig en ekstra præmie i form af en aut. bagemaskine - den virker endnu.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 16:59

Jeg skænker alt til Eyvind

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 17:03

Citat
Jeg skænker alt til Eyvind
- storsindet og vil indgå i overvejelserne, det er jo virkelig mange point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 17:04

Tak Teil - bare ikke for meget af den sure..........øh tørre vin.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 18:35

Næh en god øl, gerne en dark ale for min del.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 18:36

Citat
bare ikke for meget af den sure..........øh tørre vin.

En fin hentydning fiser langsomt ind.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-04-08 07:31

man sku fandme tro der var penge på spil her inde.... voksne mennesker...

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 09:08

Citat
Ja førertrøjen den profil fik du vist også slettet du røber jo dig selv stille og roligt profilforstyrrede klokkehat derfor bti for dig fremover fra mig
- du er simpelthen den mest paranoide Kandu'er der overhovedet findes. Jeg har ikke en skid med de andre profiler som du har i dit hoved.

Hvis du ser på mine indlæg vil du opdage, at det eneste jeg har gjort indtil viderere, er at være efter dem der snyder. Jeg ved det kan være svært at indrømme, især nu hvor jeg er blevet blacklistet af dig. I bund og grund er jeg ikke helt sikker på, at du ønsker jeg skal se for meget efter dem der snyder.

Jeg venter mere på din udmelding om achton, men den er selvfølgelig også lidt svær nu.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 09:12

og iøvrigt har paranoia, så er achtonfem navnet efter Teil's dobb.profil (http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=264771) som du jo åbennart er meget begejstret for. Svært helt at forstå hvorfor da du skulle være imod snyd. Gælder åbenbart ikke dig selv.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 12:05

Citat
man sku fandme tro der var penge på spil her inde.... voksne mennesker...
- jamen det er der da, hele 500 spir, og en række Kandu'er som spammer alle spørgsmål for at få flest mulige point. Tilmed opretter nogle flere profiler for at opnå denne enorme præmie.

Men det vil Suno ikke høre tale om - han vil, med egne ord, BTI alle dem der taler om snyd og så i øvrigt selv modtage dem af en snyder, hvorefter de kan blive enige om, at alle andre er nogel snydere etc.

Ihvertfald ham achton http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=264771

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-08 16:02

Citat
og en række Kandu'er som spammer alle spørgsmål for at få flest mulige point. Tilmed opretter nogle flere profiler for at opnå denne enorme præmie

"og en række Kandu'er"......næ, vist kun en

Som er så småtbemidlet intelligensmæssigt, at han endnu ikke har fundet ud af, at muligheden for at vinde 500 spir (som folk vist endda ikke får selv om de vinder)...ikke har en skid at gøre med hvor mange point der samles sammen.

Kommentar
Fra : SkØrLÅg-hÅmEs

Dato : 02-04-08 16:05

Hmmm...
Noget som stemmer & noget som ikke stemmer...

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 17:10

Citat
Som er så småtbemidlet intelligensmæssigt, at han endnu ikke har fundet ud af, at muligheden for at vinde 500 spir (som folk vist endda ikke får selv om de vinder)...ikke har en skid at gøre med hvor mange point der samles sammen.
- ja ham tænkte jeg ikke lige på da han får sig selv smidt ud gentagne gange, jeg havde et par andre i tankerne - dem man ikke må/tør tale om her da det ikke er nye brugere

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 17:12

og hvis man nævner dem bliver man BTI'et af Suno, da han vist har haft snitterne lidt fremme

Kommentar
Fra : lilleIQ

Dato : 02-04-08 17:17

ham Suno - har han en stor IQ ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-08 18:34

Suno har 225 i IQ

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-04-08 19:41

Teil det var i går det var 1. april

Godkendelse af svar
Fra : achtonfem

Dato : 03-04-08 09:22

Tak for svaret Eyvind. Håber du får en maskine til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-04-08 09:58

Det med at snyde.........................aprilsnar