/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mp3lydfil i diasshow
Fra : zamfir
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 01-04-08 11:49

Jeg har lavet flotte diasshow , men kan ikke få lydfilerne til at virke , godt nok kan jeg høre dem på egen pc, men modtagerne ser kun diasset uden baggrundsmusik .
jeg har læst , kædet og gjort mange ting .. men det vil ikke.
Min Pc er ny , mangler intet for at det ikke skulle virke , hverken ram grafik eller andet .
jeg har explore 2007 student ..
MVH.
Simone]

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 01-04-08 12:03

Modtageren skal også have den lydfil liggende på sin computer, så den skal du altså sende med... og evt bede modtageren om at lave en ny genvej til der hvor lydfilen ligger...

Kommentar
Fra : zamfir

Dato : 01-04-08 12:32

Lydfilen er automatisk medsendt , man kan også se den er i Diasshowet på størrelsen .
Problemet er at modtageren ikke kan høre den på sin PC.
Jeg modtog til jul et mega flot julediasshow , og den musik der var i ligger ikke på min PC , den var i diasshowet .. hvordan det fungerer , er mit problem.