/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvilke ruller?
Fra : HansenHimself
Vist : 750 gange
20 point
Dato : 31-03-08 22:24

jeg har en pgo comet årgang 06. den har 3,5 grams ruller i. men syns ikk den køre så godt. noget bedere jeg kunne sætte i?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 22:38
Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 31-03-08 22:40

WOOT! 8.5 grams? troede slet ikk at det var så meget. det der er vist der inde er det hva den ville køre bedst med? eller det som dem der har lavet hjemme siden syns?

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 31-03-08 22:42

der står ORIGINAL SIZE AND WEIGHTS der inde. kunne det være at det er hva std rullerne vejer og hvor store de er?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 22:47

Det er standart Hva ellers

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 31-03-08 22:52

skal jo vide hva der ville være godt at sætte i

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 31-03-08 22:56

Med 3,5 g tager den en masse omdr. når den starter, og er også rimelig hurtig i optræk, men kan ikke trække helt ud, og har ikke max topfart.
Din skal havde 5 g
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 31-03-08 22:58

ja præsic. optrækket er fint nok men når den kommer over de 20 stykker lyder den som om at den vil yde meget mere. tak for svarende

Godkendelse af svar
Fra : HansenHimself

Dato : 31-03-08 22:58

Tak for svaret pallebhansen.